۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

آب شرب زنجان فلزات سنگین ندارد

 آب شرب زنجان فلزات سنگین ندارد

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اینکه فلزات سنگین در آب شرب استان زنجان وجود ندارد، گفت: سلامتی مردم برای این شرکت بسیار مهم است.

علیرضا جز قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توسعه و اجرای فاضلاب شهری در استان زنجان، افزود: تاکنون بیش از ۳۲.۷ کیلومتر در استان زنجان فاضلاب اجراشده است که ۹۲ درصد میزان کارکرد را نسبت به سال گذشته داریم و طی یک برنامه ۷ ساله حداقل میزان تحت پوشش شبکه فاضلاب در شهر زنجان را از ۳۲ درصد به بیش از ۷۵ درصد خواهیم رساند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان استقبال مردم نسبت به اجرای طرح فاضلاب شهری بسیار خوب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به اصلاح شبکه آب‌رسانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۳۲.۵۰ کیلومتر اصلاح شبکه انجام شده که ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد و ۱۳.۲ درصد هم توسعه شبکه داشتیم که دو درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد.

جز قاسمی بابیان اینکه حفظ کیفیت و بهداشت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب شهری استان است، گفت: آزمایشگاه های لازم از کیفیت آب به جد توسط شرکت دنبال می‌شود.

وی ابراز کرد: خوشبختانه مشکل فلزات سنگین در آب شرب استان زنجان نداریم و سلامتی مردم برای این شرکت بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: اجرای پروژه‌های مختلف برای تأمین آب سالم و بهداشتی به مشترکین از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب و فاضلاب شهری است.

جز قاسمی افزود: در استان زنجان ۲۱ شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری هستند.

کد خبر 4666693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha