۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۹:۲۵

معاون مهندسی راه و شهرسازی کردستان:

شش پروژه بهسازی راه های روستایی در دیواندره فعال است

شش پروژه بهسازی راه های روستایی در دیواندره فعال است

سنندج - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از بهسازی راه های روستایی شهرستان دیواندره خبرداد و گفت: در این راستا در حال حاضر شش پروژه اجرایی فعال است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کردستان، رامین محمودی اظهار داشت: با اجرای شش پروژه فعال احداث و بهسازی راه روستایی در حوزه شهرستان دیواندره امسال حدود ۱۲ کیلومتر راه آسفالته به حجم راه های روستایی آسفالته در این شهرستان افزوده خواهد شد.

وی افزود: راه های روستایی غیاث آباد، حاجی موسی، علی آباد مران، گیزمل، درویشان و قلعه ولیانه از جمله راه هایی هستند که در آنها امسال عملیات اجرایی راهسازی شروع شده و در حال بهسازی هستند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه قسمت عمده اقتصاد شهر دیواندره به کشاورزی و روستاهای آن وابسته است, ادامه داد: راه روستایی آسفالته و مناسب تآثیر بسزایی در بهبود شرایط اقتصادی ساکنین روستاهای دیواندره خواهد داشت.

محمودی یادآور شد: با اتمام این پروژه ها ۳۵۰ خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر هزار و ۳۰۰ نفر ساکنین روستا از راه بهسازی شده بهره مند خواهند شد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: تا کنون برای ساخت این ۱۲ کیلومتر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و برای اتمام ان نیز ۶۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

کد خبر 4668674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha