۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۸

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نشان دادن ضعف سبب طمع بیشتر دشمن می شود

نشان دادن ضعف سبب طمع بیشتر دشمن می شود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نشان دادن ضعف در برابر دشمن آن ها را به طمع می اندازد، گفت: اگر از همان ابتدا اخم خود را به دشمن نشان دهیم دشمن یک قدم هم جلو نمی آید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده معظم شهید صفرعلی رضایی از شهدای عملیات مرصاد، اظهار داشت: هر جا دشمن طمع می کند، همان نقاط ضعف ماست که سبب طمع دشمن می شود.

وی بیان کرد: اگر از همان ابتدا اخم خود را به دشمن نشان دهیم دشمن یک قدم هم جلو نمی آید اما نشان دادن ضعف در برابر دشمن آنها را به طمع می اندازد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: عده ای وقتی آتش بس اعلام شد به عنوان استقبال از آتش بس پیام دادند و در واقع نشان دادند منتظر چنین روزی بودند.

عبادی ادامه داد: همین امر سبب طمع دشمن شد و نه تنها دشمن به عقب نشینی نیروهای ایرانی اکتفا نکرد بلکه از پشت سر نیز جلو می آمد.

وی با تأکید بر اینکه سنگین ترین کار را خانواده شهدا در پشت جبهه انجام دادند، گفت: امیدواریم خداوند به همه کسانی که در این راه خدمت کردند، جان دادند و یا جانباز شدند اجر و پاداش عنایت کند.

گفتنی است؛ شهید صفر علی رضایی یکی از فرماندهان با سابقه بسیجی در جبهه‌ها بوده که پس از هشت سال خدمت و دفاع در ششم شهریورماه ۶۷ در تپه‌های حسن آباد اسلام آباد غرب به دست منافقین، هدف رگبار مسلسل قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد خبر 4674495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha