۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۷

معاون پیشگیری بهزیستی لرستان خبر داد:

برگزاری دوره آموزش پیشگیری از خودکشی در مناطق سیل‌زده خرم‌آباد

برگزاری دوره آموزش پیشگیری از خودکشی در مناطق سیل‌زده خرم‌آباد

خرم‌آباد- معاون پیشگیری بهزیستی لرستان از برگزاری دوره رایگان آموزش پیشگیری از خودکشی و مشاوره‌های فردی در مناطق سیل‌زده خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابتسام داشی با اشاره به اقدامات پایگاه سلامت اجتماعی افلاک اندیشان آینده سبز اظهار داشت: این پایگاه در خصوص خانواده‌های سیل زده اسدآبادی و کرگانه اقدام به برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از خودکشی و مشاوره‌های فردی رایگان به چهل نفر به مناسبت هفته بهزیستی کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی چگونگی مقابله با بحران‌های طبیعی، پیش از ازدواج، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد و نمایشگاه و همچنین مسابقه نقاشی با اهدا جوایز، برگزاری همایش نسیم مهربانی با حضور مدیرکل بهزیستی استان، برگزاری جشن دهه کرامت و کارگاه آموزشی مهارت نه گفتن از جمله اقدامات انجام شده این پایگاه بوده است.

معاون پیشگیری بهزیستی لرستان با اشاره به بازدید و پیگیری مشکلات سیل زدگان و اهدای مبلغ پنج میلیون تومان به یک خانواده نیازمند گفت: همچنین اهدا ۷۵ سرویس آشپزخانه، اهدا ٢٠ گلیم فرش، اهدا پتو و کولر، توزیع بسته بهداشتی و مواد شوینده و غذایی به بچه‌های بی بضاعت از دیگر اقدامات این پایگاه در این مناطق سیل زده بوده است.

کد خبر 4677594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha