۶ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۵۹

فرماندار شهرستان بشرویه معارفه شد

فرماندار شهرستان بشرویه معارفه شد

بشرویه- حکم «علی شفیعی» به عنوان فرماندار شهرستان بشرویه در شورای اداری شهرستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی به وی تحویل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه شهرستان بشرویه شنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: انتصاب مهندس شفیعی به عنوان فرماندار شهرستان بشرویه انتخابی بجا و شایسته است.

وی افزود: حضور شفیعی در طول سال‌های متمادی در مسئولیت‌های مختلف در شهرستان به خوبی روحیه جهادی و حس مسئولیت پذیری ایشان را نشان داد.

امام جمعه شهرستان بشرویه بیان داشت: مسئولان شهرستان با توجه به آیات و روایات قرآنی باید بدانند که پس از کسب مسئولیت در هر حوزه‌ای احساس خود برتر بینی نداشته و به خوبی به مردم خدمت رسانی نمایند.

وی خطاب به مسئولان گفت: در برابر مردم تواضع داشته باشید که در پیشگاه مردم و پروردگار عزت یابید.

امام جمعه بشرویه افزود: این صفات باید از باطن مسئولان نشأت بگیرد و تنها ظاهری نباشد چرا که بالاخره مردم متوجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام معلمی اظهار کرد: شفیعی در موضوع سیل به خوبی تواضع و روحیه جهادی خود را به اثبات رساند که امید است این روحیه مردمی شما حفظ و حتی به مراتب متواضع‌تر باشید.

سلیمی رئیس شورای شهر بشرویه هم در این جلسه خواستار تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار به شهرستان بشرویه شد و گفت: راه‌های کنونی این شهر متعلق به ۴۰ سال قبل است که می‌طلبد توسعه و پیشرفت راه‌های مواصلاتی در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 4677943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha