۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۸

امام جمعه مهریز:

مسئولان مهریز برای رفع مشکلات جوانان مهریزی اهتمام کنند

مسئولان مهریز برای رفع مشکلات جوانان مهریزی اهتمام کنند

یزد ـ امام جمعه مهریز با بیان اینکه جوانان و نوجوانان مهریز مطالبات خود را پیگیری می کنند، گفت: مسئولان مهریز باید رفع مشکلات جوانان این شهرستان اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در دیدار با جمعی از جوانان و نوجوانان شهرستان مهریز به مناسبت چهلمین سالگرد برگزاری اولین نمازجمعه با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه شنیدن دغدغه‌های جوانان اظهار داشت: دیدار با جوانان و شنیدن دغدغه‌های آنها باید به صورت مستمر انجام شود.

وی بیان کرد: مهمترین مطالبات و انتقادات جوانان مهریز، عدم همکاری برخی مسئولان از جمله مدیران اوقاف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی مهریز و برخی دیگر از دستگاه‌ها است که در اولین فرصت این مسئله را حل و فصل خواهیم کرد.

محی الدینی افزود: دیدار و هم اندیشی با جوانان و نوجوانان مهریزی باید به صورت مستمر و پایدار باشد هرچند فقط گوشه کوچکی از مشکلات و دغدغه‌های آنها برطرف شود.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری نمازجمعه و شخص امام جمعه با نشان دادن راه، سعی در حل مشکلات و دغدغه‌های شهروندان به خصوص جوانان، با پای کار بودن و حضور مسئولان شهرستان مهریز دارد و معتقدم مشکلات جوانان باید توسط مسئولان این شهرستان به صورت آتش به اختیار و بدون ایجاد هرج و مرج انجام شود.

امام جمعه مهریز عنوان کرد: هدف از برگزاری این دیدارها انس و الفت با جوانان و شنیدن دغدغه‌های آنها و راه حل مشکلات و پیشنهادات جوانان است.

استفاده درستی از ظرفیت‌های بسیج در مهریز نشده است

فرمانده ناحیه بسیج مهریز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مناسبی در بسیج شهرستان مهریز وجود دارد، اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج طرفیت‌های زیادی برای جلب جوانان برای ورود به عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد اما متأسفانه بهره برداری لازم از آن نمی‌شود.

سرهنگ علی اصغر سلمانی ادامه داد: بسیج مهریز آمادگی اختصاص کمک هزینه جهت راه اندازی مرکز رشد را با همکاری فرمانداری دارد ولی هیچ گونه حمایتی از سوی این نهاد انجام نشده است.

سلمانی افزود: همه افراد باید آموزش‌های لازم را برای مطالبه گری از مسئولان شهرستان مهریز دریافت کنند تا بتوانند به موقع و دقیق نسبت به خواسته‌های به حق و قانونی خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، در ابتدای این هم اندیشی جوانان دغدغه‌های خود از جمله مسائل اقتصادی، ازدواج، حقوقی، مسکن، اشتغال، اتباع خارجی، بانوان، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان را مطرح کردند.

کد خبر 4678558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha