۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰

استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد:

۱۲ هزار فرصت شغلی ثمره تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

۱۲ هزار فرصت شغلی ثمره تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زمینه پرورش و تکمیل زنجیره فراوری محصولات شتر در دو سال آینده منجر به ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان صبح سه شنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه استانداری خراسان‌جنوبی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهار کرد:در طول ۶ سال گذشته ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی مأموریت‌های اجرایی و عملیاتی متعددی داشته است.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از این فعالیت‌ها منجر به ایجاد فرصت های شغلی متعدد در استان شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از جمعیت خراسان‌جنوبی در روستاها زندگی می‌کنند توجه به اشتغال‌زایی و ثبات جمعیت در مناطق مرزی و روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معتمدیان ادامه داد: با توجه به استعداد ویژه‌ای که در خراسان‌جنوبی در زمینه تبدیل شدن آن به قطب پرورش شتر و زنجیره تولید و تکمیل محصولات آن وجود دارد تفاهم با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این زمینه از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زمینه تکمیل زنجیره تولید و فراوری محصولات شتر طی دو سال آینده منجر به ایجاد ۱۲ هزار شغل می‌شود، افزود: جهاد کشاورزی و دامپزشکی نیز در زمینه ایجاد آزمایشگاه های مرتبط با این امر اقدامات بسیار خوبی داشته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: یکی از نکات برجسته در فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توجه به فعالیت های اجتماع محور و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

کد خبر 4680153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha