۸ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۳۴

معاون عمرانی استانداری قزوین:

اصلاح مسیر نسیم شمال و رفع خطر ورودی شهر آوج در اولویت قرار گیرد

اصلاح مسیر نسیم شمال و رفع خطر ورودی شهر آوج در اولویت قرار گیرد

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: اصلاح مسیر نسیم شمال در قزوین با روشهای نوین و رفع خطر از محور ورودی شهر آوج در دستور کار شورای فنی است.

 به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخزاد عصر سه شنبه در نشست شورای ترافیک استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه تردد درون شهری و برون شهری با آن مواجهیم مشکلات محور نسیم شمال است.

وی بیان کرد: حجم زیادی از ترافیک شهری قزوین به شکل روزانه در محور نسیم شمال است و با توجه به اینکه زیرسازی جاده نسیم شمال مشکلاتی دارد به نظر می رسد با روکش معمولی و روش های ساده قابل ترمیم نیست و باید از روش های جدیدتری برای بازسازی این مسیر استفاده کنیم تا نیازمند ترمیم مجدد نباشد.

فرخزاد یادآورشد: اصلاح کمربندی نسیم شمال باید زیر نظر کمیته فنی و در محدوده کوتاهی مثلا برای مسافت یک صد متر  به صورت آزمایشی اجرا شود تا کیفیت آن بررسی شده و تصمیم نهایی برای اجرای همه طرح اتخاذ شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین افزود: تنها راه قابل قبول این است که پیمانکار طرح ترمیم و تعمیر محور نسیم شمال باید تضمین ۵ تا ۱۰ ساله بسپارد تا کاری کیفی صورت گیرد.

رئیس شورای ترافیک استان قزوین در خصوص مشکلات ورودی شهر آوج هم گفت: به دلیل شیب تند و مشکلات فنی این محور همه ساله شاهد سوانح ناگواری هستیم که عده ای نیز جان خود را از دست داده اند و باید برای آن تدبیر کرد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات فنی در ورودی شهر آوج باید اقدامات پیشیگرانه داشته باشیم و  با برنامه ریزی اقدام کنیم تا خسارات سنگین مالی و جانی به استان و مردم تحمیل نشود.

فرخزاد اظهارداشت: تلاش می کنیم اعتبارات لازم برای ساماندهی ورودی شهر آوج بسرعت تامین شود زیرا این مسیر یکی از محورهای مواصلاتی مهم غرب کشور است و ساماندهی آن از خواسته‌های جدی شهروندان است.

وی بیان کرد: بی توجهی به این محور و رفع نشدن موانع و مشکلات آن می تواند خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی برای شهروندان داشته باشد و نارضایتی مردم را نیز موجب شود.

فرخزاد اظهارامیدواری کرد در اسرع وقت برای رفع خطر در ورودی شهر آوج اقدام مناسب صورت گیرد.


 

کد خبر 4680828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha