۸ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۷

فرماندار پیشوا:

نبود تخت بیمارستان یکی از مهم ترین مشکلات پیشوا است

نبود تخت بیمارستان یکی از مهم ترین مشکلات پیشوا است

قرچک- فرماندار پیشوا گفت: نبود تخت بیمارستان یکی از مهم ترین مشکلات پیشوا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی در سالن ملایک قرچک برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهرستان پیشوا با مشکلاتی از لحاظ امکانات مواجه است که نگاه ویژه مسئولین را می طلبد.

وی نبود تخت بیمارستان را اولین و مهم ترین مشکل شهرستان پیشوا عنوان کرد و بیان داشت: عدم تعیین حق آبه کشاورزان از سد ماملو نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

فرماندار پیشوا در ادامه با بیان اینکه اصلاح خطوط و شبکه های آب رسانی،توسعه محورهای مواصلاتی و تکمیل پل های قلعه سین و محمد آباد را بسیار مهم دانست و عنوان داشت: اصلاح و برطرف کردن این موارد برای توسعه خطوط ریلی از مهم ترین مشکلات شهرستان پیشوا محسوب می شود.

عباسی گفت:با توجه به ظرفیت مناسب منطقه و شهرستان که دولت طرح احداث پارک لجستیک کشاورزی در پیشوا و ۱۵ نقطه کشور را مصوب نموده، اجرایی گردد.

فرماندار پیشوا اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های منطقه برای برون رفت از شرایط اقتصادی موجود کشور و کاهش اتکا به صنعت نفت که مورد هدف و دستاویز دشمن برای ضربه به کشور و مردم است، به تقویت عرصه و حوزه کشاورزی بخصوص توسعه گلخانه ای توجه ویژه و اقدامات مشوقانه بیشتری برای کشاورزان زحمتکش انجام شود که در این زمینه آمادگی ارائه طرح به ویژه راه اندازی توریسم کشاورزی را داریم.

کد خبر 4680860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha