۹ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۴۲

طی روز گذشته؛

سوانح جاده ای در مرکزی ۳ تن را به کام مرگ فرستاد/ ۵نفر مصدوم شدند

سوانح جاده ای در مرکزی ۳ تن را به کام مرگ فرستاد/ ۵نفر مصدوم شدند

اراک- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی جاده ای روز گذشته در استان مرکزی موجب کشته شدن سه تن شد و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی اظهار داشت: در حادثه رانندگی که روز گذشته در جاده روستای هزاربار در شهرستان آشتیان رخ داد، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی کامیون ولوو با هم برخورد کردند.

وی توضیح داد: در این حادثه رانندگی شش سرنشین خودروی پراید مصدوم و به بیمارستان انتقال اداده شدند که دو نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: علت این سانحه رانندگی توانایی نداشتن راننده خودروی کامیون در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو بوده است.

کهریزی ادامه داد: در حادثه رانندگی دیگری که در جاده روستای هزاوه به مرزیجران  رخ داد؛ یک دستگاه وانت پیکان واژگون شد که بر اثر آن یکی از سرنشینان خودرو در دم جان سپرد و سرنشین دیگر مصدوم شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: علت این حادثه رانندگی نیز از سوی کارشناسان پلیس بی توجهی به جلوی راننده خودرو اعلام شده است.

کد خبر 4680957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha