۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

استقبال از نمایش «روبینسون و کروزو» در قم

استقبال از نمایش «روبینسون و کروزو» در قم

قم - یکی از تهیه کنندگان هنر نمایش در قم گفت: نمایش «روبینسون و کروزو»که از ۱۵ تیرماه در خانه نمایش به روی صحنه رفته است با استقبال قمی ها مواجه شد.

حسین جدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از اجرای نمایش «روبینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تا ۱۲ مردادماه امسال خبر داد و اظهار داشت: این نمایش هر شب ساعت ۲۱ در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه اجرای نمایش «روبینسون و کروزو» از ۱۵ تیرماه آغاز شده است، تصریح کرد: این نمایش با سبک کمدی تراژیک در حال اجرا است و تصویر چگونگی گذر انسان از دشمنی به شناخت متقابل و مبارزه‌ای خشن و بی امان برای زنده ماندن که سرشار از طنز و سرزندگی است را به نمایش می‌گذارد.

تهیه کننده نمایش «روبینسون و کروزو» با اشاره به اینکه هنرآفرینی بازیگران حرفه‌ای بر جذابیت‌های این نمایش افزوده است، ادامه داد: سعید برجعلی و حسین جدی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه نمایش «روبینسون و کروزو» پیش از این در چند کشور با بازیگران خارجی روی صحنه رفته است، عنوان کرد: نویسندگی این نمایش را نینا دینترونا و جیاکومو راویچیو انجام داده که با ترجمه‌ای از خود کارگردان روی صحنه رفته است.

جدی خاطرنشان کرد: این نمایش براساس برنامه ریزی‌های انجام شده هرشب ساعت ۲۱ در خانه نمایش به روی صحنه می رود و علاقه مندان به هنر نمایش می توانند از طریق سایت تیوال به صورت آنلاین بلیت خریداری کنند.

کد خبر 4681096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha