۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۲

رئیس ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

راهیابی ۹ بانوی بدمینتون باز نهاوندی به مسابقات کشوری

راهیابی ۹ بانوی بدمینتون باز نهاوندی به مسابقات کشوری

نهاوند - رئیس ورزش و وجوانان شهرستان نهاوند از راهیابی ۹ بانوی بدمینتون باز نهاوندی به مسابقات کشوری استعدادهای برتر و المپیاد ورزشی خبر داد.

مهرداد سعدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر هیئت های ورزشی شهرستان نهاوند با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی استان در حال برگزاری مسابقات مختلف در سطوح و رده های سنی هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند شرایط و آمادگی میزبانی تمامی مسابقات استانی را دارد، گفت: امیدواریم شرایط برگزاری مسابقات را آنچنان که شایسته است فراهم کنیم.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند با اشاره برگزاری مسابقات استانی بدمینتون در رده نونهالان و نوجوانان، گفت: در این مسابقات که به میزبانی همدان در سالن حجاب برگزار شد ۲۴ بدمینتون باز دختر حضور داشتند که در پایان ۱۶ نفر برای  حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

وی افزود: هیئت بدمینتون شهرستان نهاوند با مربیگری مریم رسالتی نهاوند موفق به کسب ۹ سهمیه حضور شده است.

سعدی نژاد تصریح کرد: تیم نوجوانان استان همدان با ترکیبی از بدمینتون بازان دختر نهاوند برای حضور در مسابقات کشوری به میزبانی خراسان رضوی ۱۵ مردادماه به این مسایقات اعزام می شود و مسابقات استعداد های برتر کشور نیز در شهریورماه سال جاری به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 4681649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha