۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور است

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور است

شهرکرد- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور است.

خدایار قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری مسابقات کشوری دانش‌آموزی به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبر داد وگفت: این مسابقات برای چهارمین سال متوالی به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور به میزبانی استان اظهار داشت: مسابقات ورزش دانش آموزی سکویی برای پرتاب به عرصه قهرمانی هستند و این مسابقات که برای چهارمین بار متوالی به میزبانی این استان برگزار می شوند و برترین دانش آموزان را برای رویدادهای برون مرزی انتخاب می کنند.

وی نیز خواستار استفاده اداره کل ورزش و جوانان استان از ظرفیت های آموزش و پرورش از جمله وجود دو هزار و ۸۰۰ فضای روباز ورزشی در مدارس به صورت مشترک شد و گفت: داشتن ۷۰۰ دبیر و مربی ورزش در سطح مدارس فرصتی برای علمی کردن ورزش در سطح استان است.

خدایار با اشاره به عملکرد شاخص هیئت بسکتبال استان در سال های گذشته، بیان داشت: اقدامات هیئت های ورزشی همواره باید برنامه محور و آینده نگر باشد و تنها به کمیت برنامه ها اکتفا نکنند بلکه کیفیت نیز ملاک باشد و حول برنامه های استراتژیک عمل کنند.

کد خبر 4683382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha