۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۸

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه:

جوانان به سمت ازدواج آسان حرکت کنند

جوانان به سمت ازدواج آسان حرکت کنند

ارومیه – رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز جوانان باید با الگوبرداری از زندگانی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه (س) به سمت و سوی ازدواج آسان حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پناهی ظهر شنبه در جلسه امروز کمیسیون خدمات شهری شورا ضمن تبریک سالروز اردواج حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهارداشت: امروز عدم ازدواج و سختگیری خانواده ها موجب ایحاد مشکلات بزرگی در امر ازدواج جوانان شده است و لذا باید خانواده نسبت به ازدواج آسان جوانان اقدامات اساسی را انجام دهند.

وی همچنین با تسلیت درگذشت مداح نامی اهل بیت عصمت و طهارت مرحوم حاج محمدباقر منصوری اردبیلی گفت: خبر درگذشت مداح جوان و خوش نام اهل بیت عصمت و طهارت مرحوم محمدباقر منصوری اردبیلی موجب تاسف و اندوهگین مردم حسینی ایران و آذربایجان شد.

پناهی با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات شهر ارومیه از میادین میوه و تره بار نشأت می گیرد اظهارداشت: بخش عمده ای از مشکلات شهر ارومیه از میادین میوه و تره بار نشأت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ارومیه یک شهر کشاورزی است اما متاسفانه عدم توجه به محصولات و نحوه توزیع و صادرات این عزیزان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ارومیه خدمات ارزنده ای در توزیع و صادرات محصولات کشاورزی انجام می دهد امام متاسفانه عدم راه اندازی بازارچه های محله محور موجب بروز مشکلات عدیده ای شده است که باید مورد توجه معاونت خدمات شهری و اتحادیه میوه و تره بار قرار گیرد.

پناهی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه پیشنهادات و مصوبات متعددی در زمینه میادین میوه و تره بار از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه ابلاغ شده است گفت: از دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه تشکیل بازارچه ها و میادین محله محور مصوب شده است و ایجاد بازارچه های محله محور در ورودی های شهر ارومیه و ایجاد بازرهای چندمنظوره در سطح شهر در راستای عرضه مستقیم کالا برای خورده فروشان و نیز صادرات کالا می تواند موثر واقع شود.

کد خبر 4683669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha