۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱

کارشناس والیبال در گفتگو با مهر:

تیم ملی ایران شانس دوم صعود است/ اول شویم کار بزرگی کرده‌ایم

تیم ملی ایران شانس دوم صعود است/ اول شویم کار بزرگی کرده‌ایم

فرهاد نفرزاده با تاکید بر اینکه روسیه شانس نخست کسب سهمیه است گفت: اگر ملی پوشان جواز حضور در المپیک را در سن پترزبورگ کسب کنند کار بزرگی انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست ماراتن کسب سهمیه المپیک توکیو از روز جمعه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ با تیم‌های کوبا، مکزیک و روسیه رقابت خواهد کرد.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتظارات از تیم ملی در مرحله نخست کسب سهمیه المپیک گفت: با توجه به گروه بندی انجام شده، میزبانی روسیه، نفرات و ترکیب تیم‌های کوبا، مکزیک، روسیه و ایران در شرایط طبیعی شانس نخست صعود به المپیک ۲۰۲۰ در گروه ایران، روس ها هستند و تیم ملی شانس دوم است.

کارشناس والیبال ادامه داد: اگر روسیه به المپیک توکیو صعود کند اتفاق عجیبی نیست اما اگر ملی پوشان موفق به صعود شوند کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند. اصلا نباید بر روی تیم ملی و بازیکنان فشار وارد کنیم. ملی پوشان تلاش خود را خواهند کرد و برای صعود خواهند جنگید. اگر در این مرحله جواز حضور در المپیک به دست نیاید در مرحله دوم حتما سهمیه را کسب خواهیم کرد.

وی درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی نیز گفت: این تصمیم مدیریتی است که مسئولان وزارت ورزش گرفته اند. قطعا تا پایان سال انتخابات برگزار می شود.

کد خبر 4684174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha