۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸

سرپرست هیئت بدمینتون استان سمنان:

مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می‌شود

مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می‌شود

سمنان - سرپرست هیئت بدمینتون استان سمنان با بیان اینکه سمنان میزبان رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان کشور می‌شود، گفت: این مسابقات از پانزدهم مرداد ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موذن ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی هیئت بدمینتون سمنان با بیان اینکه مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می شود، ابراز کرد: این رقابت ها پانزدهم مرداد ماه در سالن اختصاصی بدمینتون شهر سمنان آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اختتامیه این رقابت‌ها روز هجدهم مرداد ماه‌جاری در سمنان برگزار می‌شود، گفت:  مسابقات در بخش انفرادی با حضور ۸۵ بازیکن برگزار می‌شود.

حضور ۱۰ نماینده از استان سمنان

سرپرست هیئت بدمینتون استان سمنان با بیان اینکه رقابت‌های رنکینگ بانوان کشور در قسمت تیمی نیز با حضور ۳۶ تیم برگزار می‌شود، ابراز داشت: این دومین مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان کشور است.

موذن با اشاره به ظرفیت‌های فوق‌العاده بدمینتون بانوان استان سمنان، گفت: ۱۰ بدمینتون باز از استان در این رقابت‌ها حضور دارند که عمده آن‌ها نیز نفرات شاخص این رشته در کشور و حتی آسیا محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان مهمان ویژه‌ای نیز خواهد داشت، افزود: سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان کشور نیز برای دیدار از این مسابقات به سمنان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مرحله رنکینگ بدمینتون بانوان کشور ابتدای سال در سنندج برگزار شده است و دومین مرحله این هفته در سمنان و سومین مرحله نیز در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 4684615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha