۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۶

مربی تیم بدمینتون قم در گفتگو با مهر:

هدف فعالان در عرصه بدمینتون قم کسب جایگاه شاخص کشوری است

هدف فعالان در عرصه بدمینتون قم کسب جایگاه شاخص کشوری است

قم - مربی تیم بدمینتون قم در مسابقات رنکینگ بزرگسالان گفت: اراده و هدف فعالان در عرصه بدمینتون قم کسب جایگاه شاخص کشوری در آینده است.

محمدرضا مطیع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مورد عملکرد بدمینتون بازان قمی در مسابقات رنکینگ بزرگسالان کشور لازم است برگشتی به عقب داشته باشیم و در این صورت، به این نقطه می‌رسیم که بدمینتون قم در گذشته تیم بزرگسالانی نداشته است و تنها در رده‌های پایه تحرکاتی وجود داشته است.

وی افزود: با حضور کادر جدید در هیئت بدمینتون از پاییز سال ۹۷، با تلاش همه اعضای هیئت بدمینتون و مربیان، تیم بزرگسالان تشکیل شد. رویکردی که ما داریم این است که بتوانیم نتایج خوبی را در آینده هم در رنکینگ و هم در مسابقات لیگ به دست بیاوریم و کسب نتایج شاخص به صورت گام به گام اتفاق می افتد.

مربی تیم بدمینتون قم گفت: در مرحله نخست رنکینگ، تیم دو نفره علیرضا افکانه و سجاد ترابی در جمع ۸ تیم برتر قرار گرفتند و محسن صادقیان در بخش یک نفره در جمع ۳۲ نفر برتر بود و در این مرحله از رنکینگ به میزبانی قم، تیم دو نفره ما به مراحل بالا راه پیدا نکرد اما محسن صادقیان تا ۱۶ نفر برتر صعود کرد.

مطیع بیان داشت: افزایش تعداد بدمینتون بازان قمی در این مرحله از مسابقات با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و همچنین بهره مندی از امتیاز میزبانی فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ما قراهم آورد تا خود در میدانی بزرگ و در برابر برترین‌های ایران محک بزنند.

وی عنوان کرد: سجاد ترابی و مجتبی زارع بدمینتون بازان مستعد ما در این مسابقات نمایشی چشم نواز داشتند و حتی این شایستگی را داشتند که در مراحل بالای مسابقات حضور داشته باشند و اراده ما با بهره مندی از سرمایه‌های جوان، همچنان بر رسیدن به جایگاهی شاخص در بدمینتون ایران است.

کد خبر 4684887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha