۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۶

فروشگاه جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گشایش یافت

ارائه تخفیف ۳۰درصدی برای کتاب‌های انجمن تا پایان هفته

ارائه تخفیف ۳۰درصدی برای کتاب‌های انجمن تا پایان هفته

با گشایش فروشگاه جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی آثار این فروشگاه تا پایان هفته آتی با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین گشایش کتابفروشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، صبح امروز با حضور حسن بلخاری، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و دیگر مدیران این انجمن در طبقه همکف پاساژ پارسا (واحد ۱۰) برگزار شد.

حسن بلخاری، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در این باره به خبرنگار مهر گفت: از سال ۱۳۹۶ که عهده‌دار مسئولیت انجمن شدم، یکی از آرزوهای بزرگم این بود که در مقابل دانشگاه تهران و در راسته اصلی کتابفروشی‌های تهران و بلکه ایران، فروشگاهی داشته‌ باشیم که بتوانیم آثارمان را به مخاطبان ارائه کنیم. البته کتاب‌فروشی دیگری داشتیم که در طبقه چهارم یک ساختان بود و بسیاری از مردم نمی‌توانستند از وجود چنین فروشگاهی با ۶۰۰ عنوان کتاب آگاه شوند.

وی ادامه داد: امروز خداوند را بسیار سپاسگزارم که به این آرزویم دست یافتم و توانستین در چنین مکان فوق‌العاده عالی و فرهنگی این فروشگاه را افتتاح کنیم.

بلخاری درباره  آثار دیجیتال عرضه شده در این فروشگاه اظهار کرد: مجموعه آثاری که به صورت مکتوب منتشر می‌کنیم، ۲ دسته‌اند. یک دسته آثار بزرگ فرهنگی ایرانی است.بخش دیگر زندگیامه‌ها و خدمات علمی و فرهنگی مفاخری است که برای آن‌ها بزرگداشت برگزار می‌کنیم. از زمانی که به ریاست انجمن منصوب شدم، علاوه بر این آثار، تمامی مراسم‌هایی که در انجمن برگزار می‌کنیم را به صورت تصویری تهیه و محتوای آن را به صورت دیجیتال عرضه می‌کنیم. افزون بر این، برخی آثار علاوه بر این‌که به صورت مکتوب منتشر می‌شوند، به صورت دیجیتال نیز تهیه و در فروشگاه عرضه می‌شوند.

وی همچنین از تخفیف ۳۰ درصدی فروشگاه آثار و مفاخر فرهنگی خبر داد و گفت: این تخفیف ۳۰ درصدی تا پایان هفته آینده در فروشگاه برقرار خواهد بود. علاوه بر این در حال برنامه ریزی هستیم که از این به بعد برخی معرفی کتاب‌ها و رونمایی‌ها را در همین فروشگاه انجام دهیم.

  

کد خبر 4686306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha