۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰:۳۲

فرماندار مهریز تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی برای استفاده از جاذبه های گردشگری مهریز

ضرورت برنامه ریزی برای استفاده از جاذبه های گردشگری مهریز

یزد ـ فرماندار شهرستان مهریز گفت: با برنامه ریزی درست باید شرایط مناسب برای استفاده مردم از جاذبه های گردشگری فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارع زاده در نشستی با جمعی از فعالان حوزه گردشگری شهرستان مهریز اظهار داشت: شهرستان مهریز و روستاهای تابعه آن از پتانسل بالایی در زمینه گردشگری برخوردار هستند و ما باید با برنامه ریزی درست شرایط را برای استفاده مردم از جاذبه های گردشگری فراهم کنیم.

وی بیان کرد: باید بتوانیم از ظرفیت های مهریز در صنعت گردشگری برای تقویت و توسعه این شهرستان استفاده کنیم و برای تحقق این امر در گام نخست باید مهریز به مردم سایر شهرستانهای استان معرفی شود.

فرماندار مهریز عنوان کرد: صنعت گردشگری فرصتی برای رسیدن به توسعه پایدار است و بر اساس نظر صاحبنظران و کارشناسان، صنعت توریسم جزو سه صنعت اول جهان به شمار می رود و نقش کلیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و ‌فرهنگی هر کشور دارد.

زارع زاده تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های توسعه ای با بهره گیری از تسهیلات دولت در زمینه توسعه گردشگری را بیشتر می کند.

وی با اشاره به ۱.۱ میلیون بازدید کننده در فضای مجازی از مکانهای ڱردشگری مهریز، از مسئولان شهر به ویژه شهردار و بخشدار مهریز درخواست کرد: همت خود را در معرفی روستاها و مکان های گردشگری در فضای مجازی بیشتر کنند.

ضرورت معرفی بیشتر بوم گردیهای مهریز در فضای مجازی

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز نیز در این نشست اظهار داشت: همه بوم گردی ها اطلاع رسانی خود را در فضای مجازی و سایت های معتبر گردشگری انجام دهند و مجموعه های خود را معرفی کنند و پیگیری مستمری را در تمدید مجوزهای خود داشته باشند.

مجاهد کرباسی با اشاره به قطعی اینترنت مجموعه گردشگری پاییزان گفت: پیگیری هایی در خصوص رفع مشکل اینترنت انجام شده و پیگیری هایی توسط مسئولان شهرستان و مخابرات مرکز استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: بوم گردیها در رونق مجموعه های خود توجه بیشتری داشته و آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمان ایرانی و خارجی را داشته باشد و در رعایت اصول بهداشتی و سلامت تلاش ویژه کنند.

احمد آخوندی شهردار مهریز نیز در این نشست اظهار داشت: دو مسیر گردشگری بازارچه مهر پادین تا قلعه مهر پادین و مسیر کوچه های پشت باغ پهلوانپور به صورت بازآفرینی با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان اجرا شده است.

کد خبر 4686826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha