۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل کرمانشاه مطرح کرد:

الزام رعایت نرخ «تن بر کیلومتر» در پایانه‌های کرمانشاه

الزام رعایت نرخ «تن بر کیلومتر» در پایانه‌های کرمانشاه

کرمانشاه_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر در پایانه‌های این استان خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با بررسی های به عمل آمده از سالن اعلام بار مشخص شد بیشتر بارها در سالن اعلام بار پایانه رسوب کرده و رانندگان از حمل برخی کالاها در بعضی مسیرها خودداری می‌کنند.

وی افزود: به پیشنهاد انجمن صنفی رانندگان شهرستان کرمانشاه پس از برگزاری جلسه با تشکل صنفی شرکت‌ها و رانندگان، الزام اعلام و حمل بار در پایانه بار اجرایی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر، اداره حمل و نقل کالا موضوع الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر برای همه کالاها به غیر از محمولات شرکت پخش فرآورده های نفتی را در قالب بخشنامه ای به همه شرکتها و موسسات حمل و نقل کالا در سطح استان اعلام کند.

وی بیان داشت: همچنین در راستای آشنایی افسران پلیس راه و پرسنل گشت دروازه ای با نحوه نظارت بر فعالیت شرکت های حمل و نقل و رانندگان ناوگان برون شهری ادارات حمل و نقل کالا و ایمنی ترافیک نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی در این راستا اقدام می‌کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا کنترل و نظارت بهتر و موثرتر بر فعالیت مدیران فنی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر، اداره ایمنی ترافیک گزارشی از لیست مدیران فنی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر برای اقدامات بعدی به معاونت حمل و نقل ارائه خواهد کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: انجمن صنفی شرکتها و موسسات حمل و نقل کالا در سطح استان در کمیسیون ماده ۱۱ و یک نماینده از انجمن صنفی کارگری رانندگان در سطح استان در کمیسیون ماده ۱۲ در این کمیسیون حضور دارند.

کد خبر 4687081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha