۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۴۷

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان:

رسانه‌ها مردم را با حقوق شهروندی آشنا کنند/ لزوم حذف کاغذبازی‌ها

رسانه‌ها مردم را با حقوق شهروندی آشنا کنند/ لزوم حذف کاغذبازی‌ها

همدان - رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان بابیان اینکه رسانه‌ها باید مردم را با حقوق شهروندی آشنا کنند، گفت: رسانه‌ها در امر اطلاع رسانی بازوی توانمند مجموعه ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا عسکری ظهر پنج شنبه در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه ها پل ارتباطی بین مدیران و مردم هستند و وظیفه اطلاع رسانی و شفاف سازی را در جامعه برعهده دارند.

وی افزود: مجموعه فعالیت‌های سازمان فناوری شباهت های زیادی با شغل خبرنگاری دارد و ما هم باید فعالیت‌هایی که در ارتباط خدمت به شهروندان است را به خوبی اطلاع رسانی کنیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات آشنا نبودن مردم ما با حقوق شهروندی خود است، گفت:  باید رسانه‌ها در این امر به خوبی ورود کنند و مطالبات مردم را به گوش مدیران برسانند.

عسکری خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار خدمت را شهرداری ها به مردم ارائه می‌دهند که باید در روش های پاسخ‌گویی از روش نوین استفاده شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ اجرای پروژه‌های خوبی را در این حوزه آغاز کرده‌ایم، بیان کرد: در حوزه های نرم افزاری مالی شهرداری، بودجه و اعتبارات، اتوماسیون اداری و سایر بخش ها امسال پروژه های خوبی اجرا کرده و در دست اقدام داریم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین در بخش فیبر نوری افق ۱۵ ساله ای را تدوین کرده‌ایم که بیش از ۱۰۰ کیلومتر از شهر را پوشش می دهد.

عسکری با بیان اینکه به دنبال حذف هرچه بیشتر کاغذ بازی ها هستیم، گفت: امروز دیگر به روش های سنتی نمی توان نیازهای شهروندان را پاسخ داد.

وی افزود: باید به کمک اصحاب رسانه و قلم اقدامات حوزه فناوری را در بین جامعه فرهنگ سازی کنیم.

کد خبر 4688092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha