۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳

در پیامی؛

فرمانده سپاه قدس گیلان روز خبرنگار را به فعالان رسانه تبریک گفت

فرمانده سپاه قدس گیلان روز خبرنگار را به فعالان رسانه تبریک گفت

رشت- سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح پنجشنبه با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

 در متن پیام آمده است:

سالروز شهادت شهید محمود صارمی که نماد تلاش‌های خستگی‎ناپذیر یک خبرنگار انقلابی است، فرصت مغتنمی‌ است تا مردم شریف و در کنار آنها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

از دیدگاه تعالیم والای اسلامی که مداد علما را بر خون شهدا فضیلت و برتری می بخشد خبرنگاران نیز که قلم آنها روایتگر حقیقت و روشنی و خون شهدا است جایگاهی رفیع خواهند داشت زیرا همچون رسولان صدیق الهی که وظیفه خبررسانی درگاه باریتعالی را بر دوش می کشیدند خبرنگاران نیز روشنگران حق و حقیقت هستند.

خبرنگاران در مراحل مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی الخصوص هشت سال دفاع مقدس، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، هم‎دوش با سایر نهادهای نظام در حفظ و نگهداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه امام راحل (ره )‌ و امام خامنه‎ای(مدظله‌العالی) مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده‎اند و خون سرخ شهیدانی همچون شهید صارمی، شهید فرهاد رهبر و همچنین شهیدان اسحاقی، ثابت‌قدم و اخوان که شهیدان جبهه رسانه‌ای استان گیلان هستند، مهر تاییدی بر مجاهدت‎های آنان در این مسیر نورانی است.

این روزها دشمنان انقلاب اسلامی با نفوذ فکری و فرهنگی به بدنه نظام قصد تحریف خط سیرانقلاب اسلامی را از مسیر نورانی اهداف والای امام خمینی (ره) را در سر می پروانند و نخستین تلاشهای خود را برای نفوذ به افکار نخبگان، مدیران و عموم مردم را از بدنه رسانه ها آغاز کرده اند . خطری که رهبری معظم انقلاب مکررا بر آن تاکید کرده و دلسوزان انقلاب اسلامی را به مقابله با نفوذ ذیرکانه دشمن هشدار داده اند.

امروز هم جبهه مقاومت اسلامی نیازمند خبرنگارانی انقلابی و بصیر همچون شهید صارمی است که با بصیرت در خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی به ایفای نقش روشنگری خود بپردازند.

از این جهت، افزایش روحیه انقلابی و آگاهی دقیق نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی، بصیرت‌افزایی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی و افشاگری آن در سطح جامعه، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران به دور از سیاه نمایی، حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی و تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری علی الخصوص در زمینه فرهنگی و اقتصادی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شماست.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار و هم چنین با احترام به مقام والای سایر شهدای عرصه رسانه و خبر علی الخصوص شهیدان جبهه رسانه استان گیلان، از خداوند منان سلامتی، سرافرازی و توفیق روز افزون اصحاب رسانه استان را در سایه کرامات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

کد خبر 4688111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha