۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷

فرماندار پیشوا:

ضعف آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه در پیشوا رفع می شود

ضعف آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه در پیشوا رفع می شود

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: امیدواریم ضعف آنتن دهی اپراتورهای همراه در همه نقاط شهری و روستایی پیشوا برطرف شود و همه شهرستان به وضعیت ارتباطی مطلوبی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی ظهر شنبه و در آیین افتتاح طرح اینترنت پرسرعت روستایی استان تهران که با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام روح اله باقری، امام جمعه پیشوا، حسین کاغذ، فرماندار ورامین و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) جلیل آباد از توابع پیشوا برگزار شد، طی سخنانی گفت: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات خوب و مناسبی ارائه شده ولی مشکلاتی هم موجود است.

وی افزود: توقع و انتظار داریم با این سفر شرایط بهتری در این حوزه به وجود آید.

فرماندار پیشوا اضافه کرد: مشکلات ارتباطی شهرستان پیشوا احصاء شده و هفته گذشته جلسه ای با حضور مدیران وزارت ارتباطات، مخابرات و نمایندگان اپراتورها داشتیم که تصمیمات خوبی هم اتخاذ و مقرر شد تا دو ماه آینده تلفن های ثابت شهرک صنعتی دایر و به صاحبان صنایع واگذار شود.

عباسی گفت: آنتن دهی تلفن همراه نقاط در اغلب نقاط شهر و روستاها پایش شده و امیدواریم ضعف آنتن دهی اپراتورهای همراه در همه نقاط شهری و روستایی برطرف شود و همه شهرستان به وضعیت ارتباطی مطلوبی برسد.

وی افزود: اراضی کشاورزی شهرستان پیشوا هموار است و کشاورزان، دامداران و فعالان عرصه های تولیدی و اقتصادی انتظار دارند در همه نقاط شهری و روستایی و حتی خارج از بافت امکان و شرایط خوب ارتباطی به منظور اعلام وضعیت و یا درخواست کمک در بحران ها برایشان هموار و میسر باشد.

فرماندار پیشوا گفت: دولت از دانشجویان برای راه اندازی، تاسیس و پشتیبانی استارت‌آپ ها به ویژه در بخش کشاورزی و صنعت حمایت کند.

وی خواستار قرارگیری هوشمندسازی کنتورهای آب و سیستم های آبیاری کشاورزان و مساعدت در اجرای طرح پایش تصویری شهر در بستر فیبر نوری در دستور کار وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات شد و گفت:  طبق مواد ۶۷ و ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه، طرح هوشمندسازی مدارس به عنوان پایلوت در شهرستان پیشوا اجرا شود.

کد خبر 4689181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha