۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵

استاندار کرمان:

تکمیل محور رفسنجان به نوق ۱۳۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل محور رفسنجان به نوق ۱۳۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد

رفسنجان - استاندار کرمان گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان برای ۶۰ درصد باقیمانده محور رفسنجان به نوق اعتبار لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از محور رفسنجان نوق با اشاره به سفر خود به رفسنجان اظهار داشت: بازدید از پروژه های صنعتی و افتتاح چند طرح در برنامه سفر بود که مشکلاتی هم مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت که با کمک مسئولان محلی استان و در سطح ملی پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به بازدید خود از محور نوق، افزود: ۶۰ کیلومتر از پروژه دو بانده شدن جاده نوق باقی مانده ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که امیدواریم بتوانیم از جاهای مختلف تأمین کنیم.

استاندار کرمان در خصوص پنجره واحد الکترونیکی گفت: در قانون پنجم و قانون رفع موانع تولید  پنجره واحد پیش بینی شده است.

فدایی افزود: در استان کرمان اواخر سال ۹۶ که قرار بود توسط اتاق بازرگانی ایجاد شود چون به طول انجامید برای رفع معطلی صدور مجوزها پنجره واحد فیزیکی راه اندازی کردیم و تا زمانی که پنجره واحد الکترونیکی راه اندازی شود مدتی با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرایی برگزار می شد چون شجاعت برای تصمیم گیری وجود نداشت قرار شد با حضور مدیران کارهای سرمایه گذاری پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: پنجره واحد در واقع تصمیم گیری است و شخص مدیر برای تصمیم گیری حضور دارد استعلام ها برای صدور مجوز بررسی و پس از یک هفته پاسخ داده می شود و کاری که سرمایه گذار معمولا شش ماه تا یک سال معطل می ماند تا استعلام بگیرد ظرف یک هفته انجام و مجوز صادر می شود.

استاتدار کرمان با اشاره به بحث توزیع اعتبارات ابراز داشت: بخش عمده توزیع اعتبارات دستورالعمل توزیع داده شده و در اختیارات استان نیست و بخش کمی از توزیع در اختیار استان است که بر اساس شاخص توسعه توزیع می شود که سعی می کنیم عدالت در توزیع اعتبارات باشد.

فدایی پیرامون جاده دره در که بر اثر سیل تخریب شده  و هنوز پس از سه سال اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته گفت: پروژه هایی که بر اثر حوادث تخریب شدند اعتبارات خاصی دارند که هنوز به استان کرمان اعتباری در این خصوص ندادند.

کد خبر 4692527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha