۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان:

۱۵۰ هیئت مذهبی در دامغان فعالیت دارند

۱۵۰ هیئت مذهبی در دامغان فعالیت دارند

دامغان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان با اشاره به اینکه ۲۵۰ هیئت مذهبی ویژه برادران و خواهران در این شهرستان وجود دارد گفت: از این تعداد، ۱۵۰ هیئت در مناسبت‌های مذهبی طول سال فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین صبوری صبح دوشنبه در جلسه همایش راهبردی هم اندیشی و تبادل نظر هیئت‌های محور و شاخص دامغان با موضوع هیئت، خانواده و محرم به میزبانی سالن جلسات مسجد امیر المومنان(ع) با بیان اینکه از ۲۵۰ هیئت موجود، ۱۵۰ هیئت فعال هستند، تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن ایام محرم، هیئت‌های مذهبی باید تمام مسائل فرهنگی و شان و منزلت سرور و سالار شهیدان را رعایت کنند تا مراسم عزاداری‌ها در سطح شهرستان به خوبی برگزار شود.

وی اضافه کرد: با توجه به دسیسه‌های فرهنگی دشمنان در قالب هجمه‌های فرهنگی هیئت‌های مذهبی باید با ارتقای فرهنگ دینی در جامعه که مهمترین راه مقابله با دسیسه‌های فرهنگی دشمنان است تلاش کنند.

هیئت مذهبی دانشگاه تربیت و پرورش است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان افزود: هیئت‌های مذهبی دانشگاه و پرورش دهنده جوانان و نوجوانان هستند که وجود آن‌ها از این بابت دارای برکات فراوانی برای جامعه است.

صبوری اظهار داشت: ترویج معارف دینی و اسلامی در جامعه از ضروریات و ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای انجام تبلیغ معارف ناب محمدی(ص) است.

وی با بیان اینکه اعزام روحانی به مساجد، تکایا، هیئت‌های مذهبی برای تبیین معارف اسلام، اعزام مداح به هیئات مذهبی و برگزاری جلسات توجیهی ویژه مداحان از اقدامات تبلیغات اسلامی دامغان است، تاکید کرد: نظارت بر فعالیت‌های روحانیان، مداحان و هیئات مذهبی و اقامه نماز جماعت اول وقت در مجالس مذهبی از سوی روحانیان توسط این اداره پیگیری می‌شود.

کد خبر 4696271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha