۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۳۸

سرمربی گل گهر سیرجان:

هدفمان بقاء در لیگ برتر است/ به بازیکنانم ایمان دارم

هدفمان بقاء در لیگ برتر است/ به بازیکنانم ایمان دارم

سیرجان - سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه هدفمان ماندن در لیگ برتر است، گفت: برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وینگو بگوویچ چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم «گل گهر سیرجان» و «نساجی مازندران» از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با اشاره به اینکه تمامی توان تیم برای کسب نتیجه به کار گرفته می شود، گفت: در لیگ برتر بازی آسان نداریم و تمامی تیم ها با آمادگی کامل به مصاف حریف می آیند.

وی با بیان این مطلب که به بازیکنانم ایمان دارم، افزود: گل گهر در کنار اینکه در لیگ برتر فوتبال نماینده سیرجان و استان کرمان است در واقع نماینده جنوب شرق کشور هم به شمار می آید.

بگوویچ عنوان کرد: باعث خوشحالی است که ورزشگاه امام علی (ع) آماده شده است و باید در نظر داشت که سیرجان نیازمند استادیوم های بیشتری است.

وی خواستار حمایت هواداران گل گهر از تیمشان در این دیدار شد و افزود: همگان از جمله خبرنگاران می توانند تیم را در رسیدن به موفقیت و ایجاد جو مثبت یاری کنند.

بگوویچ با اشاره به اینکه نساجی مازنداران یک سال بیشتر سابقه حضور در لیگ برتر دارد، افزود: منتظر یک بازی سخت و محکم هستیم.

وی با اعلام رضایت از یارگیری گل گهر در این فصل افزود: تیمی خوب و قدرتمند روانه این فصل شده است و بازی های خوبی خواهیم داشت.

سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه هدفمان ماندن در لیگ برتر است، افزود: برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

کد خبر 4698701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha