۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۳

جانشین فرمانده سپاه کاشان:

۱۲۵ هزار بسیجی در پایگاه های کاشان سازماندهی شدند

۱۲۵ هزار بسیجی در پایگاه های کاشان سازماندهی شدند

کاشان - جانشین فرمانده سپاه کاشان از خدمت بسیج به دستگاه های مختلف اجرایی خبر داد و گفت: ۱۲۵ هزار بسیجی در پایگاه های مقاومت بسیج کاشان سازمان دهی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شبانی زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به سالروز گرامیداشت شهادت شهید رجایی اظهار داشت: بسیج از عنایات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت امام راحل (ره) به ملت ایران ارزانی شد.

وی با بیان اینکه حراست از دستاوردها و ارزش های انقلاب در قالب اقدامات فرهنگی توسط بسیج انجام شد، افزود: بسیج پس  از دوران دفاع مقدس به حوزه های غیر نظامی ورود پیدا کرد و به تدریج و با کشف سایر توانمندی های عظیم مردمی بسیج، کاردکردهای جدیدی برای آن تعریف شد.

کارآمدشدن جوانان از رویکرد اصلی بسیج است

جانشین فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به ورود بسیج به حوزه های مختلف ابراز داشت: اگر امروز بخواهیم بزرگداشت ۴۰ ساله بسیج را در آذرماه جشن بگیریم می توان ادعا داشت که بسیج در تمامی حوزه هایی که ورود پیدا کرده موفق بوده است.

وی کارآمدشدن جوانان را از رویکرد اصلی بسیج دانست و گفت: خدمت و محبط خالصانه به مردم، کمک به تامین نظم و آرامش عمومی در جامعه، کادرسازی جوان مومن انقلابی، محرومیت زدایی و ورود به عرصه های جهاد اقتصادی از جمله برنامه های بسیج است.

بسیج در لباس ها مختلف به دستگاه های اجرایی کمک می کند

شبانی زاده ضمن اشاره به جزئیات طرح «شهید بهنام محمدی» اظهار داشت: ظرفیت بسیج و نیروهای مخلص بسیج در طول ۴۰ سال گذشته همواره در تنگناهای مختلف به کمک دولت آمده است و امروز بسیج در لباس ها مختلف به دستگاه های اجرایی کمک می کند.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره تلاش کردند در خدمت محرومان باشند، ادامه داد: در شهرستان کاشان حدود ۱۲۵ هزار بسیجی در پایگاه های مختلف حضور داشته و سازمان دهی شده اند به نحوی که تنها در قشر بسیج ادارات و اصناف حدود پنج هزار بسیجی در ۳۶ پایگاه ادارات و چهار پایگاه بسیج ادارات سازمان دهی شدند.

بسیج ادارات تلاش می کند فرهنگ خدمت رسانی در جامعه را گسترش دهد

جانشین فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به ارائه میز خدمت و اردوهای جهادی در روستاهای محروم و حاشیه شهرستان توسط بسیج ادارات و اصناف ابراز داشت: بسیج ادارات تلاش می کند فرهنگ خدمت رسانی در جامعه را گسترش دهد تا این ایدئولوژی توسط بسیجیان در ادارات و در میان کارمندان گسترش پیدا می کند.

کد خبر 4700153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha