۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۷

فرمانده سپاه نینوای گلستان خبرداد

️اتمام بازسازی ۸۳۱ واحد آسیب دیده از سیل گلستان توسط بسیج و سپاه

️اتمام بازسازی ۸۳۱ واحد آسیب دیده از سیل گلستان توسط بسیج و سپاه

آق قلا- فرمانده سپاه نینوای گلستان از ️اتمام بازسازی ۸۳۱ واحد آسیب دیده از سیل توسط بسیج و سپاه در گلستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی بعدازظهر شنبه در خصوص بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل گلستان اظهارکرد: بعد از سیل هم مانند زمان سیل فعالیت ما ادامه خواهد داشت و با استفاده از سپاه استان های دیگر تقسیم کار در شهرستان ها انجام شد و کار ادامه دارد.

وی افزود: بعد از پیام رهبری برای گروه های جهادی حرکت جدیدی در کشور شروع شد و بسیاری به این پیام رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

معروفی بیان کرد: ۲۱۶ نفر از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) اولین گروهی بودند که بعد از این پیام در شهرستان آق قلا به مدت ۱۵ روز فعالیت کردند و همچنین از سراسر کشور برای کمک به سیل زدگان به استان آمدند.

وی گفت: از دیگر گروه هایی که به استان آمدند می توان به جمعیت ۴۰ نفری از استادکاران بنایی و لوله کشی یزد اشاره کرد که به مدت دو روز است که در مناطق سیل زده فعالیت می کنند و این کمک ها باعث تسریع در روند بازسازی شده است.

معروفی تأکید کرد: در مناطق سیل زده استان بازسازی ۸۳۱ واحد تمام شده و ۲۳۵ واحد هم در حال ساخت هستیم  و با سرعت خوبی که این روند دارد امیدواریم که تا دو هفته آینده این واحدها را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: در شهر آق قلا هم ۱۰۰ واحد را دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) به پایان خواهند رساند.

معروفی در ادامه گفت: به غیر از شهرستان های سیل زده در شهرستان های دیگر که بر اثر بارش باران منازل آسیب دیده بود فعالیت داریم و قراردادی را هم با بهزیستی استان منعقد کردیم تا ۴۵۰ واحد را بهسازی کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: از ۵۰۰ واحد اهدایی فرمانده کل سپاه تاکنون ۳۶۰ واحد تمام شده است و همچنان در کنار بقیه مسئولان در کنار مردم هستیم و سعی می کنیم با همت بزرگ انقلابی و جهادی مشکلات مردم عزیز و نجیب را برطرف کنیم.

کد خبر 4700508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha