۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۳۶

دوچرخه سواران خراسان رضوی با شعار «نجات آب» وارد اردبیل شدند

دوچرخه سواران خراسان رضوی با شعار «نجات آب» وارد اردبیل شدند

اردبیل - تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی با هدف فرهنگسازی در مصرف آب وارد استان اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی پیش از ظهر شنبه به همراه چهار رکاب زن وارد استان اردبیل شده و با استقبال گرم جامعه ورزشی این استان روبرو شدند.

تیم دوچرخه سواری آساک خراسان رضوی با شعار «نجات آب، نجات زندگی» تور خود را از آذربایجان شرقی آغاز کرده و بعد از حضور در برخی از شهرهای اردبیل و دیگر استان‌های همجوار به سمت خراسان رضوی رکاب خواهند زد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در استقبال از دوچرخه سواران خراسان رضوی از تلاش این گروه برای ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب که با بهره گیری از ظرفیت‌ مناسب ورزش امکان پذیر شده قدردانی کرده و از آمادگی مجموعه ورزش و جوانان این شهرستان برای ترویج چنین مفاهیم مهم و ارزشمند با بهره گیری از پتانسیل‌های متنوع ورزشی خبر داد.

به گفته احدی جوان در هر مقطعی که از ابزار فراگیر ورزش در ترویج مفاهیم اخلاقی و مهم زندگی استفاده شده با بازخوردهای مثبتی نیز همراه شدیم.

وی در پایان یادآور شد: گروه دوچرخه سواری خراسان رضوی در این مدت تلاش خواهند کرد تا با طی مسیر ۸۳۰ کیلومتری خود از مسیر جاده ارتباطی اردبیل به آستارا و از نوار شمالی استان عبور کرده و پیام آور ضرورت صرفه جویی در مصرف آب باشند.

کد خبر 4700641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha