۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۵

استاندار زنجان خبرداد:

افتتاح ۸۰ پروژه به ارزش ۴۳۴۰ میلیارد تومان تا پایان امسال

افتتاح ۸۰ پروژه به ارزش ۴۳۴۰ میلیارد تومان تا پایان امسال

زنجان-استاندار زنجان با اشاره به این‌که امسال در مجموع شاهد افتتاح ۸۰ پروژه در استان خواهیم بود، گفت: ارزش مبلغ سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها ۴۳۴۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان ابهر که در فرهنگ‌سرای نور این شهرستان برگزار شد، باگرامی‌داشت هفته دولت و اینکه شهیدان رجایی و باهنر همواره قلب‌شان برای این ملت می‌تپید، افزود: خدمت صادقانه باعث رضایت‌مندی و اعتماد مردم به دولت‌مردان می‌شود که نمونه بارز این نوع خدمت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش افزایش یافته و به اوج خود رسیده است، ادامه داد: امروز دشمنی بدخواهان نظام آشکارتر از دهه‌های گذشته شده و همگان بر این موضوع صحه می‌گذارند اما مهم‌ترین موضوعی که در این برهه زمانی نباید فراموش کنیم، این است که بتوانیم ترفندهای دشمنان را با مدیریت زمان شناسایی و خنثی کنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یکی از آفت‌های امروز، تضعیف کردن خدمات دولت در چشم مردم است و این موضوع کاملاً با مقوله انتقاد متفاوت بوده و چیزی جز تخریب و تهدید نمی‌تواند باشد، تصریح کرد: آنچه دشمنان در برهه کنونی به دنبال آن هستند، ایجاد یاس و ناامیدی در نزد عموم مردم است؛ چراکه تحقق این امر می‌تواند تحلیل‌های غلط در اختیار بدخواهان نظام قرار دهد.

حقیقی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، از این هفته به‌عنوان یک فرصت طلایی برای ارائه خدمات صادقانه‌ای که تا به امروز در بخش‌های مختلف توسط دولت انجام شده است، یاد کرد و گفت: بی‌شک بدون الطاف الهی، راهوری مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم نمی‌توان ادعا کرد که موفقیتی در کشور حاصل شده است، به همین خاطر اعتقاد راسخ به این مهم داریم که قوای سه‌گانه باید در این برهه هماهنگی زیادی با هم در راستای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند.

وی  از تشکیل جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین جلسات در استان یاد کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که از برگزاری چنین جلساتی در دل واحدهای تولیدی دنبال می‌کنیم، این است که بتوانیم نسبت به حمایت از واحدها مشکل‌دار استان، گام‌های موثری برداریم که بی‌شک این خود، زمینه حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه از زمان حضور وی در استان، هیچ واحدی تولیدی منجر به تعطیلی نشده و حتی گام‌های خوبی در راستای فعال‌سازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل برداشته‌شده است، اظهار کرد: یکی از این اقدامات که در شهرستان ابهر صورت گرفت، بازگردان 2 شرکت به چرخه تولید بود و این در حالی است که این دو شرکت سال‌ها تعطیل بودند.

حقیقی با اشاره به اینکه در سال‌جاری بخش خصوصی سهم بسزایی در اجرای پروژه‌های اقتصادی استان داشته و می‌توان گفت که ۲.۵ برابر پروژه‌های موجود استان توسط بخش خصوصی راه‌اندازی خواهد شد، ادامه داد: خوشبختانه زنجان یکی از استان‌هایی است که زمینه خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آن فراهم‌شده است و آمار حاکی از آن است که این استان رتبه سوم را در امنیت سرمایه‌گذاری، رتبه دوم را درزمینهٔ تعهد به‌کار و رتبه اول را در حوزه کارکنان ماهر به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با یادآوری اینکه در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۵۰۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۶۶ میلیارد تومان خواهیم بود که فقط یکی از این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان متعلق به شهرستان ابهر است، بیان کرد: علاوه بر این، بهره‌برداری از فاز اول مرکز پرورش گوسفند برای ۴۰ هزار رأس تا پایانامسال، افزایش سطح کشت گیاهان دارویی استان تا ۵۰۰ هکتار و نیز جدیت در اجرای طرح کاداستر، جزو برنامه‌های امسال خواهد بود.

حقیقی  همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تأکید در برگزاری انتخابات، صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاب در سایه امنیت است که تلاش داریم تا این دو مهم تحقق یابد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات علی حیدری فرماندار سابق ابهر، «وجیه‌اللهنوروزی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری ابهر معرفی شد. 

کد خبر 4700655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha