۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۳

استاندار مرکزی عنوان کرد؛

تحقق سهم زنان روستایی از سند ارتقای وضعیت بانوان مدنظر قرار گیرد

تحقق سهم زنان روستایی از سند ارتقای وضعیت بانوان مدنظر قرار گیرد

اراک- استاندار مرکزی گفت: تحقق سهم زنان روستایی از سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان مرکزی مدنظر قرار گیرد تا شرایط اشتغال پایدار در روستاها برای زنان مهیا گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی که با حضور ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اراک برگزار شد اظهار داشت: استان مرکزی استانی است که ریشه تاریخی و مذهبی دارد، باید در چنین استانی شرایط برای تحول در حوزه زنان پررنگ تر از آنچه هست دیده شود.

استاندار مرکزی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند با تمام توان و اختیارات در اجرای سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان مرکزی تلاش کنند تا اهداف این سند به خوبی تحقق پیدا کند.

آقازاده بیان داشت: سال‌های اخیر در استان مرکزی به تدریج در زمینه توسعه نقش زنان در مسئولیت‌های مختلف کارهای خوبی انجام شده است، هرچند که هنوز عده ای گله مند هستند و شاید منطقی نیز باشد، ولی فکر می‌کنم این روند رو به جلو و در حال رشد است.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: در اجرای این سند و رونمایی از این سند می‌توان این تلاش‌ها را تسریع بخشید و نقش زنان در لایه‌های مختلف جامعه بهتر مشخص و روشن شود و شرایط را بهبود بخشید.

وی تاکید کرد: جایگاه زنان و خانواده در استان مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و تمرکز همه دستگاه‌ نیز بر این روند باشد.

کد خبر 4700680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha