۴ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۱۱

میلاد عبادی پور در گفتگو با مهر:

به استراحت نیاز داشتم/ فرصت کمی برای ریکاوری وجود داشت

به استراحت نیاز داشتم/ فرصت کمی برای ریکاوری وجود داشت

لژیونر والیبال ایران با بیان اینکه به دلیل فشردگی برنامه مسابقات زمانی برای ریکاوری و استراحت وجود نداشت گفت: با تصمیم ایگور کولاکوویچ برای برگشت بهتر به مرخصی رفتم.

میلاد عبادی پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مرخصی یک هفته ای اش در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال گفت: پس از پایان رقابت های لیگ ملت‌های والیبال و مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک هیچ گونه استراحتی نداشتیم. باید خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا مهیا کنیم و پس از رقابت های قهرمانی آسیا نیز به فاصله ۴ روز مسابقات جام جهانی آغاز خواهد شد. هیچ وقت استراحتی وجود ندارد. بعد از جام جهانی نیز راهی لیگ لهستان خواهم شد.

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: در دی ماه نیز از لهستان برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک باید حاضر شویم. در واقع در این مدت هیچ وقت استراحتی برای ریکاوری وجود ندارد.

لژیونر والیبال ایران افزود: پس از بازگشت از مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک سرمربی تیم ملی استراحتی یک هفته ای به بازیکنان داد تا خود را برای مسابقات آسیایی و جام جهانی مهیا کنند. برخی از بازیکنان نیز دچار آسیب هستند. من این موضوع را با ایگورکولاکوویچ مطرح کردم و با توجه نیاز به استراحت ریکاوری با مرخصی من موافقت شد چرا که نمی توانستم با این شرایط تمرینات را ادامه دهم.

کد خبر 4701777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha