۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۳۹

استاندار اردبیل:

۱۰۰۰ روستای اردبیل مشکل آب دارند

۱۰۰۰ روستای اردبیل مشکل آب دارند

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: با توسعه طرح‌های آبرسانی درتلاش برای برطرف سازی مشکل آب در حدود هزار روستای استان اردبیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل عنوان کرد: با جذب منابع مالی لازم از بانک‌های عامل، عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی روستایی توسعه می‌یابد تا مشکلات نزدیک به هزار روستای اردبیل که از کمبود آب رنج می‌برند، برطرف شود. 

وی افزود: برگزاری جلسه شورای بانک‌های کشور در اردبیل با جذب منابع مالی مناسبی برای استان همراه شد که در نهایت منجر به توسعه طرح‌های آبرسانی شد.

استاندار اردبیل یادآور شد: مهار آب‌های مرزی استان نیز در ۴۷ هزار هکتار از اراضی دیم در حال انجام بوده که در طول تاریخ استان بی‌نظیر است.

وی به نتایج جلسه شورای بانک‌های کشور که طی ماه گذشته در اردبیل برگزار شد اشاره کرد و افزود: با برگزاری این جلسه هفت هزار میلیارد تومان برای بخش‌های مختلف و مورد نیاز استان که در اولویت قرار گرفته بودند درنظر گرفته شد؛ همچنین از اعتبار بانک‌ها ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای به پایان رساندن پروژه‌های عمرانی و اقتصادی اردبیل اختصاص یافت.

بهنام‌جو راه اندازی بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور را یکی دیگر از نتایج حمایت بانک‌ها از واحدهای تولیدی اردبیل دانست و یادآور شد: مسئله راه آهن نیز که به یکی از مهمترین مطالبات مردم تبدیل شده بود، در یکسال و نیم اخیر از شدت پیشرفت مطلوبی برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه ریل گذاری راه آهن اردبیل همزمان با سفر رئیس جمهور به اردبیل آغاز خواهد شد، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بازگویی خدمات دولت و بازنگری در فعالیت دستگاه‌های اجرایی بوده و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن سود جست.

کد خبر 4703056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha