۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲

استاندار اردبیل خبر داد:

رصد مستمر بازار اردبیل برای جلوگیری از تخلف

رصد مستمر بازار اردبیل برای جلوگیری از تخلف

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: با مشارکت سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر بازار اردبیل رصد می‌شود تا از هرگونه تخلف، گران فروشی و احتکار جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر سه شنبه در نشست با وزیر دادگستری و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل عنوان کرد: به منظور جلوگیری از تحمیل فشار مضاعف به مردم و با مشارکت تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های مرتبط به صورت مرتب بازار اردبیل رصد می‌شود تا از هر گونه تخلف، گران فروشی و احتکار جلوگیری شود.

وی از تشدید نظارت‌ها در بین فروشندگان کالاهای اساسی خبر داد و افزود: با متخلفانی که به دنبال سوء استفاده از شرایط اقتصادی موجود بوده و خواسته یا ناخواسته سبب التهاب در بازار می‌شوند، برخورد جدی انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل یادآور شد: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی استان اردبیل در این مدت عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته و نتیجه آن رضایتمندی مردم از وضعیت کنترل بازار شده است.

بهنام‌جو به افزایش مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به موقعیت خاص جوی در استان، همه ساله در نیمه اول سال شاهد حضور خیل عظیمی از مسافران در اردبیل هستیم تا نظارت برشرکت‌ها و مجموعه‌هایی که خدمات مرتبط با گردشگری ارائه می‌دهند بیش از پیش اهمیت یابد.

به گفته وی نظارت بر قیمت ناوگان‌های حمل و نقل هوایی و زمینی و اماکن گردشگری از دیگر وظایف خطیر دستگاه‌های نظارتی در اردبیل بوده که با دقت مناسبی در حال انجام است.

کد خبر 4703740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha