۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۳۴

معاون عملیات انتظامی ایلام خبر داد:

افزایش ۱۰۶ درصدی کشف سرقت در ایلام

افزایش ۱۰۶ درصدی کشف سرقت در ایلام

ایلام - معاون عملیات انتظامی ایلام از افزایش ۱۰۶ درصدی کشف سرقت و ۱۲۴ درصدی دستگیری سارقان در پنج ماهه نخست سال جاری در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگحمید فتاحی بعدازظهر سه شنبه در تشریح این خبر گفت: برقراری آرامش و ارتقاء احساس امنیت مهمترین خواسته شهروندان از پلیس است، و در این راستا  با برخوردی مناسب با مردم در جهت ایجاد نظم و امنیت تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: به همت کارکنان سخت کوش این فرماندهی ،شاهد افزایش ۱۰۶ درصدی کشفیات سرقت  و ۱۲۴درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان بوده ایم .

معاون عملیات انتظامی استان ادامه داد : پلیس در مبارزه جرایم با تلاش شبانه روزی و استفاده از تمام امکانات و نیروهای تخصصی سعی در به حداقل رساندن جرایم در سطح جامعه دارد.

وی تصریح کرد:  پلیس با به کارگیری تمامی توان خود در راستای ماموریت ها اقدام و با اشراف اطلاعاتی در تمامی ابعاد (سرقت،مواد مخدر،قاچاق کالا وارز و..) در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان  تلاش خواهد کرد.

سرهنگ فتاحی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسیار خوب کارکنان انتظامی استان،از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ،پلیس را در مبارزه با مخلان نظم و امنیت یاری کنند.

کد خبر 4704072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha