۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹

فرمانده انتظامی شاهرود:

۴۰ واحد مسکونی ناجا در شهرستان شاهرود افتتاح شد

۴۰ واحد مسکونی ناجا در شهرستان شاهرود افتتاح شد

شاهرود - فرمانده انتظامی شاهرود از افتتاح ۴۰ واحد مسکونی ویژه پرسنل این فرماندهی در شهرستان خبر داد و گفت: این خانه‌ها توسط بنیاد تعاون نیروی انتظامی ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۴۰ واحد مسکونی ناجا در شهرستان شاهرود افتتاح شد، تأکید کرد: این مسکن‌ها در قالب طرح افتتاح هم‌زمان بیش از یک هزار و ۲۰۰ مسکن ناجا در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی بابیان اینکه فرمانده ناجا از طریق ویدئو کنفرانس این واحدهای مسکونی را افتتاح کرد که سهم شاهرود از آن ۴۰ واحد بود، تأکید کرد: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان سمنان میهمان مراسم افتتاحیه واحدهای مسکونی شاهرود بود.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۴۰ واحد مسکونی مذکور در این شهرستان توسط بنیاد تعاون ناجا در شهرک کوثر ساخته‌شده که به‌صورت نمادین یک واحد آن تحویل مالک شد.

کریمی بابیان اینکه رفع مشکلات مسکن کارکنان از اولویت‌های کاری مسئولان ناجا در سال جاری است، ابراز کرد: نگاه ویژه‌ای از سوی فرماندهی ناجا بر ضرورت رفع دغدغه کارکنان ناجا درزمینهٔ مسکن وجود دارد که این امر نیز سبب شد تا امسال تعداد قابل‌توجهی منزل مسکونی به متقاضیان تحویل شود.

کد خبر 4704548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • وایت IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      0 0
      باید کاملا امضا مالک و ورارث یا کپی حصر وراثت زمیمه گرد وگرنه ناجا تصرف عدوانی کرد فقط باید مدرک ومستندارایه دهد چونکه چندین بار تصرف عدوانی ‌ کرده