۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷

وزیر راه و شهرسازی:

توسعه شهرهای جدید برای خوابگاه سازی نیست

توسعه شهرهای جدید برای خوابگاه سازی نیست

پردیس- وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سکونت و اشتغال باید با یکدیگر توام باشند گفت: توسعه شهرهای جدید برای خوابگاه سازی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش از ظهر شنبه در هفدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پارک فناوری پردیس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در هفته دولت در شهرستان پردیس ۴۹ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد که از این میزان ۳۳۰۰ میلیارد مربوط به پروژه های مسکن مهر و ۲۶۷ میلیارد تومان اختصاص به پروژه های شهری و روستایی دارد.

اسلامی با بیان اینکه در شهر جدید پردیس به دنبال خوابگاه سازی نیستیم گفت: هیچ نگرشی در این موضوع وجود ندارد و در نظر داریم که سکونت و اشتغال همراه با یکدیگر باشند و خوابگاه سازی و خوابگاه بودن صرف این آرمان را محقق نمی کند.

وزیر راه با اشاره به اینکه توسعه محور بودن باعث جذب ارزش‌افزوده خواهد شد بیان داشت: نباید تقاضا محور بود چرا که با جذب ارزش افزوده می توانیم به متعادل سازی علم و فناوری بپردازیم و در نهایت به کسب ثروت دست پیدا کنیم.

کد خبر 4707043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha