۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰:۰۳

امام جمعه اسالم:

باید از ظرفیت هنرمندان برای حل مشکلات فرهنگی استفاده شود

باید از ظرفیت هنرمندان برای حل مشکلات فرهنگی استفاده شود

اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه هنر زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته فرهنگی در جامعه فراهم می‌کند، گفت: باید از ظرفیت هنرمندان برای حل مشکلات فرهنگی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری عصر یکشنبه در محل ساخت سریال کرگدن در یکی از روستاهای اسالم حضور یافته و از پشت صحنه، مراحل ساخت و تولید این سریال بازدید و با بازیگران و عوامل ساخت آن گفتگو کرد.

وی با اشاره به اینکه هنر زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته فرهنگی در جامعه فراهم می‌کند، افزود: بالندگی در هر جامعه‌ای زمینه ساز توسعه تفکرات اصیل و پویا می‌شود.

حجت الاسلام باقری در ادامه با بیان اینکه مسئولان گیلان باید از حضور هنرمندان برجسته کشور در این استان استقبال کنند، گفت: استان گیلان ظرفیت‌های بسیاری برای آمیخته شدن با فرهنگ و هنر دارد که می‌توان برای معرفی پتانسیل‌های این استان استفاده کنیم.

امام جمعه اسالم خواستار توجه مسئولان به این موضوع شد و تصریح کرد: باید از پایگاه‌های اجتماعی هنرمندان برای رفع برخی مشکلات فرهنگی استفاده کرد.

در ادامه این بازدید نیز عوامل تهیه و بازیگران این سریال درباره چگونگی مراحل تولید و ساخت این مجموعه و نیز داستان و محتوای سریال تلویزیونی «کرگدن» توضیحاتی را به امام جمعه اسالم ارائه دادند.

کد خبر 4708626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha