۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۱۵

استاندار اردبیل:

رویکرد کلیشه‌ای در اجرای برنامه‌های فرهنگی جایز نیست

رویکرد کلیشه‌ای در اجرای برنامه‌های فرهنگی جایز نیست

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: برای بهره مندی از آثار مثبت فعالیت‌های فرهنگی باید از رویکرد کلیشه‌ای فاصله گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر دوشنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای با آثار چندان مثبتی در بعد تربیتی و فرهنگ سازی همراه نبوده و باید با ارتقا و پرمحتوا کردن برنامه‌ها از اقدامات کم بهره فاصله گرفت.

وی افزود: با نزدیکی به هفته دفاع مقدس می‌توان با بهره مندی از زبان هنر و کارشناسان فرهنگ سازی های لازم را به شکل مناسبی انجام داده و نسل جوان را با مضامین دفاع مقدس آشنا کرد.

استاندار اردبیل بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت آموزش و پرورش برای موفقیت در فرهنگ سازی جامعه تاکید کرد و یادآور شد: افزایش تعامل با مدارس موجب آشناسازی هر چه بیشتر نوجوانان با رشادت و ایثارگری دلاورمردان دوران دفاع مقدس خواهد شد.

بهنام‌جو بر ضرورت برخورداری از فضاسازی‌های مناسب شهری در طول ایام دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: با برگزاری جلسات هماهنگی و آسیب شناسی از ایرادات برنامه‌های گذشته مقدمات برگزاری مناسب برنامه‌های فرهنگی با بهترین بهره وری فراهم شود.

وی از برنامه ریزی برای تغییر محل رژه نیروهای مسلح از هسته مرکزی شهر به جنب موزه دفاع مقدس اردبیل در منطقه گردشگری شورابیل نیز خبر داد و یادآور شد: با فراهم شدن شرایط تغییر محل برگزاری رژه نیروهای مسلح از مشکلات ترافیکی و موانع در رفت و آمد وسایل نقلیه کاسته خواهد شد.

کد خبر 4709500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha