۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد:

برگزاری اجتماع عزاداران حسینی باعنوان «لبیک یاحسین(ع)» درتویسرکان

برگزاری اجتماع عزاداران حسینی باعنوان «لبیک یاحسین(ع)» درتویسرکان

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری اجتماع عزاداران حسینی با عنوان «لبیک یاحسین(ع)» در تویسرکان خبر داد.

حجت الاسلام هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فریاد دلنشین «لبیک یاحسین (ع)» عاشقان ابا عبدالله (ع) در شهر تویسرکان طنین انداز شد، گفت: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی با عنوان «لبیک یا حسین (ع)» در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) با برگزاری اجتماعی بزرگ و پرشور در تویسرکان و لبیک یاحسین گویان بر سر و سینه زدند و غوغای حسینی برپا کردند.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه برای اولین بار چنین اجتماع بزرگ و با شکوهی تحت لوای پرچم امام حسین (ع) و به عشق امام حسین (ع) انجام شد، گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی این مراسم طی جلساتی با کمک شوراهای هیئات مذهبی انجام گرفت.

وی با یادآوری اینکه هیئات حسینی در این ایام برنامه‌های خاص خود را دارند اما این روز شاخص است و همه متحد و با هم در برنامه حضور داشتند، افزود: در این برنامه مسیر میدان امام خمینی (ره) به سمت امامزاده اسماعیل (ع) واقع در محله زرهان مدنظر بود و در این مسیر ۳ ایستگاه صلواتی در میدان امام، ابتدای محله زرهان و امامزاده اسماعیل (ع) برپا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان هدف اصلی این برنامه را نمایش یکپارچگی و شکوه هیئات مذهبی تویسرکان دانست و گفت: مردم ولایتمدار تویسرکان از کوچک و بزرگ و زن و مرد برای ابراز ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش، حضوری باشکوه در این مراسم معنوی داشتند.

وی بابیان اینکه برای سال اول استارت کار با کمک شورای هیئات مذهبی تویسرکان زده شد و همه پای کار آمدند، گفت: همه یک هیئت هستیم و همه یک بیرق داریم که بیرق امام حسین (ع) است.

کد خبر 4710327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha