۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰

مدیرکل بیمه سلامت لرستان خبر داد:

حذف اسناد کاغذی پرونده بیماران در مراکز درمانی دولتی لرستان

حذف اسناد کاغذی پرونده بیماران در مراکز درمانی دولتی لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل بیمه سلامت لرستان از آغاز فرآیند حذف اسناد کاغذی پرونده بیماران بستری در مراکز درمانی دولتی دانشگاهی این استان و الکترونیکی شدن پرونده بیماران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهدخت فتحی بیرانوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت در راستای استقرار سازمان الکترونیک اقدامات بسیار مناسبی انجام داده است، اظهار داشت: نسخه نویسی الکترونیک، رفع هم پوشانی و… را انجام داده‌ایم و امروز رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری بیمارستانی مراکز دولتی دانشگاهی را در لرستان استارت می زنیم.

وی یادآور شد: انتظار داریم با این اقدام در ذخیره منابع نتایج خوبی حاصل شود.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با تاکید بر اینکه اسناد کاغذی بیماران بستری در مراکز درمانی دولتی لرستان به طور کامل حذف می‌شود، افزود: سالانه مبالغ بسیاری صرف پرونده‌های کاغذی بیماران می‌شود که با حذف این فرآیند کاهش هزینه‌ها، مدیریت منابع و تسهیل در اخذ گزارش‌های تحلیلی و آماری را خواهیم داشت.

فتحی بیرانوند همچنین حفط و نگه داری داده‌های مربوط به بیماران به صورت الکترونیک را از دیگر مزایای این طرح دانست و گفت: با این اقدام اطلاعات درمانی بیماران ‬با درج کد ملی فرد قابل دسترسی خواهد بود.

کد خبر 4711298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha