۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸

استاندار اردبیل؛

مانع اصلی توسعه عدم هماهنگی دستگاه‌ها است

مانع اصلی توسعه عدم هماهنگی دستگاه‌ها است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: یکی از موانع اصلی توسعه عدم هماهنگی مناسب و به موقع دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف توسعه محور بوده و نیازمند افزایش روحیه همدلی و اتحاد در فعالیت‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر پنجشنبه در شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن جلسات اداره کار اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: چنانچه هماهنگی دستگاه‌ها افزایش یابد، به راحتی می‌توان موانع توسعه را کنار زده و با همدلی برای توسعه منطقه گام‌های استوار و محکمی برداشت.

استاندار اردبیل به تعاونی‌های برتر استان اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: اینکه پنج تعاونی اردبیل در جشنواره برترین تعاونی‌های کشور منتخب و حائز تندیس ویژه می‌شوند از رشد مناسب حرکت‌های تعاون محور در استان خبر می‌دهد.

بهنام‌جو ادامه داد: تعاونی‌های برتر ملی که در استان اردبیل در حال فعالیت هستند، باید به سایر تعاونی‌ها شناسانده شده و چگونگی اداره و مدیریت مجموعه خود و عبور از موانع را با برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف به دیگر تعاونی‌ها اطلاع دهند تا همفکری مناسبی در این بخش شکل گیرد.

وی با بیان اینکه انتخاب پنج تعاونی اردبیل در جشنواره ملی تعاونگران برتر، زمینه ساز توجه بیشتر مسئولان کشوری به بخش تعاون اردبیل خواهد بود، افزود: با درخشش تعاونگران اردبیلی در سطح ملی، همگان از ظرفیت مناسب مدیریتی موجود در این بخش مطلع شدند و از این فرصت می‌توان به بهترین شکل ممکن سود جست.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه رشد تعاونی‌های استان اردبیل همچنان باید با شتاب مناسبی ادامه یابد، ادامه داد: فعال سازی جریان تعاون در منطقه یک ضرورت است.

به گفته وی در دشت مغان تعاونی‌های زیادی در حال تشکیل است و احیا و رونق فعالیت این بخش می‌تواند برکات ارزشمندی برای استان اردبیل به ارمغان بیاورد.

کد خبر 4711917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha