۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳

رئیس بسیج مستضعفین:

امنیت پایدار کشور ریشه در دفاع مقدس و مقاومت شهدا دارد

امنیت پایدار کشور ریشه در دفاع مقدس و مقاومت شهدا دارد

شهرکرد- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امنیت پایدار کشور ریشه در دوران دفاع مقدس و مرهون رشادت ها، ایثارگری ها و مقاومت رزمندگان و شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر پنج شنبه در یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امنیت پایدار کشور ریشه در دوران دفاع مقدس و مرهون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت رزمندگان و شهدا است، اظهار داشت: رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی در مقابله با دشمن خلق کردند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس هیچ کشوری در کنار ما قرار نداشت و ملت ایران تمام افتخارات را با ایثار و تلاش کسب کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی مبتنی بر ایستادگی در برابر دشمن است و استقلال کشور در دفاع مقدس محقق شد.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری را برای ضربه زدن به کشور اجرا کرده است، بیان کرد: اعمال تحریم‌های سنگین علیه کشور از توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد با این اقدام توطئه‌های شوم خود را عملی سازد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمن ایجاد فشار اقتصادی به ملت ایران را طراحی کرده است و می‌خواهد از این طریق به به اهداف شوم خود برسد.

وی بیان کرد: ملت ایران با راهبرد گفتمان مقاومت برای مقابله با توطئه دشمن وارد شده اند و هم اکنون شاهد شکست خوردن آمریکا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیاری از سران کشورها اعتراف کرده اند که فشار حداکثری آمریکا در مقابله با ایران با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه زیر سلطه قرار گرفتن مسلمانان هدف اصلی آمریکا است، تصریح کرد: بنا نیست مسلمانان زیر سلطه آمریکا قرار بگیرد و آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد، بیان کرد: ما باید بدانیم که چرا شهدا به جنگ رفتند و جان خود را فدا کردند و منجر به پیروزی بزرگی شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: نخستین دستارد انقلاب اسلامی این بود که کشور را از سلطه بیگانگان خارج کرد و میهن اسلامی در خود کشور استقرار یافت.

کد خبر 4712101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha