۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴

استاندار مرکزی:

تعاونی‌های استان مرکزی بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند

تعاونی‌های استان مرکزی بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند

اراک- استاندار مرکزی گفت: از ظرفیت تعاونی‌های استان مرکزی باید استفاده شود و بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده پیش از ظهر پنج شنبه در چهاردهمین همایش معرفی تعاونی‌های برتر استان مرکزی در اراک، ضمن تبریک فرارسیدن هفته تعاون به فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و تعاونی‌های استان اظهار داشت: در استان مرکزی بیش از دو هزار و ۲۰۰ واحد تعاونی وجود دارد که به ایجاد اشتغال برای ۲۰ هزار نفر انجامیده است.

وی ادامه داد: سال گذشته حجم صادرات غیر نفتی تعاونی‌های استان مرکزی بیش از ۲۶ میلیون دلار بوده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: یکی از تعاونی‌های برتر استان در سال جاری یک شرکت دانش بنیان است که متشکل از جوانان، دانشمندان و اساتید دانشگاه است و با حمایت دولت و احساس مسئولیت خود توانسته کارهای جدیدی را انجام دهد.

آقازاده تاکید کرد: دیگر شرکت تعاونی استان توسط یک شخص معلول در شهرستان خمین که با نرخ بیکاری بالایی همراه است به ایجاد ۴۰ فرصت شغلی منجر شده که در نوع خود اتفاق بسیار خوبی است و حمایت بانک‌های عامل از این قبیل تعاونی‌ها می‌تواند به افزایش ایجاد اشتغال و تقویت بنیان‌های تعاونی کشور منجر شود.

آقازاده افزود: پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب همانطور که به اهمیت جایگاه تعاونی‌ها در قانون اساسی هم تاکید شده است اما همچنان مظلوم و نیازمند حمایت هستند.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها تنها به شعار بسنده شده و خوب اجرایی نشده است، بنابراین از ظرفیت تعاونی‌های استان مرکزی باید استفاده شود و بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 4712185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha