حسام بدران:

ملت فلسطین توان در هم شکستن طرحهای تل آویو را دارد

ملت فلسطین توان در هم شکستن طرحهای تل آویو را دارد

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: ملت فلسطین همانند همیشه قادر است طرح ها و توطئه های دشمن صهیونیستی در مورد مسجد الاقصی را به شکست بکشاند و از این مسجد در برابر اشغالگران دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و رئیس دفتر روابط ملی این جنبش تاکید کرد: طرح های دشمن صهیونیستی برای تقسیم مسجد الاقصی بین مسلمانان و یهودیان به منظور راضی کردن رهبران احزاب تندرو، بی نتیجه بوده و راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: درخواست های گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی نشان می دهد که سران این رژیم از پی بردن به دلایل عملیات های مقاومتی اخیر در کرانه باختری در راستای دفاع از مسجد الاقصی عاجز و ناتوانند.

بدران گفت: این عملیات ها بیانگر آمادگی ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی با جان و مال خود است و این مسجد خط قرمزی است که کسی حق تخطی از آن را ندارد. درخواست های مجدد مقامات رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و حمایت آنان از تعرضات روزانه به این مسجد، توطئه ای است که به هر شیوه ای در تلاش برای پیشبرد آن هستند. ملت فلسطین همانند همیشه قادر است طرح ها و توطئه های دشمن صهیونیستی در مورد مسجد الاقصی را به شکست بکشاند و از این مسجد در برابر اشغالگران دفاع کند.

کد خبر 4712401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha