۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵

جانشین سپاه استان زنجان:

طرح «ندای فطرت الگوی سوم زن مسلمان» برگزار می شود

طرح «ندای فطرت الگوی سوم زن مسلمان» برگزار می شود

زنجان-جانشین سپاه استان زنجان از برگزاری طرح «ندای فطرت الگوی سوم زن مسلمان» توسط سپاه استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر شنبه در همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر در محل دفتر امام جمعه زنجان، افزود: سپاه استان زنجان در بحث تقویت و تبیین امر به معروف و نهی از منکر به جد وارد کار شده و طرح‌های خوبی را اجرا می‌کند.

وی بر لزوم ترویج و احیای فریضه امر به معروف در جامعه تاکید کرد و گفت: در تحقق این امر مهم همه باید وارد عرصه شوند.

جانشین سپاه استان زنجان از تهیه و توزیع بیش از ۸۰۰ جلد کتاب چیستی و چرایی امر به معروف و نهی از منکر طی سال ۹۷ خبر داد و اظهار کرد: شبکه امر به معروف بسیج و سپاه در سال ۹۷ آموزش و فعال سازی شبکه امر به معروف با ظرفیت ۲۷۹۷ نفر اجرا شده است.

طهماسبی از برگزاری ۲۲۵ کار گاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و افزود: در سال گذشته ۲۲۸ جلسه هم اندیشی و ۳۲۰ کارگاه امر به معروف برای شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

وی به اجرای طرح یک کاسب و دانش آموز اشاره کرد و گفت: طرح یک کاسب و یک دانش آموز در حوزه اجتماعی و برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت در دستور کار قرار گرفت و در این طرح دو هزار و ۶۰۰ نفر مورد حمایت قرار گرفتند.

جانشین سپاه استان زنجان ابراز کرد: اجرای طرح جامع نماز با ظرفیت بیش از ۵ هزار و ۶۷۵ نفر و اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر و طرح ارشاد محله توسط بسیج در استان اجرا شده است.

طهماسبی از برگزاری طرح «ندای فطرت الگوی سوم زن مسلمان» توسط سپاه استان زنجان نیز خبر داد.

کد خبر 4713377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha