۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۱۲

شهر کاغذ دیواری، بزرگترین کلکسیون کاغذ دیواری کشور

شهر کاغذ دیواری، بزرگترین کلکسیون کاغذ دیواری کشور

کاغذ دیواری را می‌توانید در سبک های متنوع در قسمت‌های مختلف منزل و یا محیط کار خود استفاده کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در شهر کاغذ دیواری می توانید انواع سبک‌ها را در آن  شاهد باشید که از آن جمله می‌توان به سبک پوستری، سه بعدی، شاین، مدرن، اسپرت، کلاسیک و لاکچری  اشاره کرد.

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی سابقه ایی طولانی دارد. درست از همان زمانی که در خانه‌های حیاط دار زندگی می‌کردیم و هر پنجره‌ای رو به یک منظره باز می‌شد، همیشه بین رنگ و کاغذ دیواری بحث و جدل بود و همیشه رنگ برنده می‌شد.

زندگی‌های‌مان سرعت گرفت، خانه هایمان کوچکتر شد، دیوار ها بهم نزدیک تر شدند، دیگر پشت هر پنجره منظره ایی نیست؛ ولی همچنان بین کاغذ دیواری و رنگ بحث و گفتگو هست، اما این بار کاغذ دیواری انتخاب همه ماست.

رنگ وطرح‌های متنوع، جنس های با دوام و قابل شستشو، نصب سریع و آسان و تنوع در قیمت باعث شده تا کاغذ دیواری به یک دیوار پوش محبوب تبدیل شود. دیوار پوش‌هایی که می‌توانند با طرح‌های بی‌نظیر خود محیط کار و منزل را از یکنواختی خارج کنند و طرحی نو دراندازند.

شهر کاغذ دیواری شما را دعوت می کند تا کیفیت را در کنار خلاقیت و تعهد شاهد باشید. این مجموعه کلکسیونی بی نظیر از انواع کاغذ دیواری در طرح، جنس، رنگ و سبک است مانند انواع کاغذ دیواری اتاق کودک. این تیم حرفه ایی،  برای هر قسمت از منزل و یا محیط کار شما به دقت، برنامه ریزی کرده است و طرحی نو و ناب را به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید  برترین برندهای دیوار پوش را از کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، ایران، چین و کره در آن بیابید.

کاغذ دیواری و کیفیت آن

شاید اولین سوال درباره کاغذ دیواری این باشد که آیا دوام خوبی دارد؟ باید بدانید که این کالا نیز مانند بسیاری از کالا های دیگر پیشرفت چشمگیری داشته است. برای مثال، امروزه با استفاده از فناوری‌هایی نظیر نانو، از کثیف و لک شدن آنها جلوگیری شده و همین امر باعث می‌شود تا طول عمر خوبی را داشته باشند.

از جمله ویژگی‌هایی که نشان دهنده کیفیت کاغذ دیواری است، می‌توان به این موارد اشاره کرد: نصب سریع، آسان و تمیز، دارای قابلیت شستشو، امکان ترمیم، عدم ایجاد حساسیت و آلرژی، دوام در رنگ و طرح، عدم جذب دوده و آلودگی، مقاومت در برابر خش، بریدگی و رطوبت.

کاغذ دیواری و شستشوی آن

اولین سوال خانم ها درباره کاغذ دیواری این است: آیا قابل شستشو است؟ اگر منظور ازشستن، نظافت با دستمال مرطوب  و اسفنج باشد باید گفت که بله ، این امر به راحتی امکان پذیر است.

کاغذ دیواری ها به لحاظ شستشو سه درجه کیفی دارند. درجه کیفی یک، از کمترین میزان شستشو برخوردار است، برای این منظور باید آنها را با یک دستمال مرطوب و نمناک تمیز کنید. اما با انتخاب درجه سه می توانید با استفاده از یک ماده شوینده ملایم مانند مایع ظرفشویی و یک اسفنج مرطوب این نوع از دیوار پوش های منزل خود را به راحتی تمیز کنید.

کاغذ دیواری و مقاومت آن

امروزه اغلب کاغذ دیواری ها  روکشی از جنس وینیل و پی وی سی دارند و همین امر کیفیت و مقاومت آنها را برابر رطوبت، خش و بریدگی بالا برده است. این نوع از دیوار پوش‌ها به راحتی پاره نمی‌شوند و زمانی که هنگام نصب در مجاورت چسب قرار می‌گیرند، ساخت و بافت خود را از دست نداده و به‌راحتی روی دیوار نصب میشوند بدون آنکه ردی از درز در دیوار باقی بماند.

اگر به‌ هر علتی این نوع  از دیوار پوش‌ها مورد آسیب و پارگی قرار گیرند، به راحتی قابل ترمیم هستند و مطمئن باشید که برای سالیان سال بدون اینکه دچار رنگ پریدگی شوند، دوام خواهند آورد، مگر اینکه تصمیم بگیرید که به طور کلی دکوراسیون منزل را تغییر دهید. 

کاغذ دیواری و آلرژی

از آنجا که کاغذ دیواری از مواد شیمیایی ساخته می شود، چنانچه از کیفیت بالایی برخوردار نباشد می تواند ایجاد حساسیت و آلرژی کند. هنگام خرید باید دقت داشته باشید تا بوی بدی از آنها به مشام نرسد چون در این صورت احتمال بروز سردرد، ناراحتی تنفسی و  آلرژی خواهد بود.

انواع سبک کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را می توانید در سبک های متنوع در قسمت های  مختلف منزل و یا محیط کار خود استفاده کنید. در شهر کاغذ دیواری می‌توانید انواع سبک‌ها را در آن شاهد باشید که از آن جمله می‌توان به سبک پوستری، سه بعدی، شاین، مدرن، اسپرت، کلاسیک و لاکچری  اشاره کرد.

 اغراق نخواهد بود اگر بگوییم، شهر کاغذ دیواری، بزرگترین کلکسیون کاغذ دیواری کشور است که انواع کاغذ دیواری ارزان با کیفیت بسیار بالا را ارائه می‌دهد. کافی است تنها یکبار به آن مراجعه کنید تا شاهد تنوع در طرح، رنگ و قیمت باشید. با هر بودجه ایی می‌توانید از این مجموعه خریدی ایده آل داشته باشید و مطمئن باشید که دست خالی از آن باز نخواهید گشت.

به جرات می توان گفت که شهر کاغذ دیواری توانسته است با قدرت انقلابی در صنعت دکوراسیون داخلی بوجود آورده  و با ارائه خدمات نصب و پس از فروش اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده است. این مجموعه تمام سعی خود را کرده تا شما خریدی راحت، ایمن و لذت بخش را تجربه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4715971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha