۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۲

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان:

۲۸۰ هزار دانش آموز کردستانی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند

۲۸۰ هزار دانش آموز کردستانی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند

سنندج - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۲۸۰ هزار و ۸۲۷ دانش آموز دوره های تحصیلی مختلف در مدارس دولتی و غیردولتی استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، طالب محمدی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: تا پایان روز ۱۶ شهریور ماه ۹۸ بیش از ۹۴ درصد دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه به ارائه گزارش آماری از روند ثبت نام دانش آموزان پرداخت و افزود: تا کنون در دوره ابتدایی ۱۵۶ هزار و ۳۳۹ دانش آموز واجد شرایط، در دوره اول متوسطه ۶۶ هزار و ۳۰۰ نفر، ۹ هزار و ۹۷۳ نفر نوآموز در دوره پیش دبستان و هزار و ۲۸۰ دانش آموز در آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام کرده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان تعداد دانش آموزان ثبت نامی در دوره متوسطه دوم را ۴۶ هزار و ۹۳۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به انجام فرایند هدایت تحصیلی انتظار می رود که روند ثبت نام در این دوره تسریع یابد.

محمدی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از خرداد ماه آغاز شده است، یادآور شد: پیش بینی می شود امسال تعداد ۳۰۰ هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود، از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 4716337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha