۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷

از ۲۳ تا ۲۵ شهریور ماه؛

نشست مسئولان ستاد اقامه نماز دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می شود

نشست مسئولان ستاد اقامه نماز دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می شود

نشست سه روزه مسئولان ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه های علوم پزشکی کشور از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ شهریور در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در این نشست سه روزه، مسئولان ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در کارگاه های مختلف آموزشی شرکت می‌کنند.

در مراسم افتتاحیه این نشست دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی  دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز سخنرانی می‌کنند.

همچنین رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برنامه عملیاتی این مرکز در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر را با حضور حجت الاسلام رحمانی مدیر فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تبیین می‌کند.

سپس مسئولان ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه‌های علوم پزشکی پیشنهادات، نظرات و مشکلات خود در دانشگاه های علوم پزشکی را بیان می‌کنند.

در این نشست کارگاه آشنایی با اصول مدیریت اسلامی با تدریس حجت الاسلام سبحانی نیا، کارگاه اهمیت امر به معروف و نهی از منکر با تدریس حجت الاسلام میرزایی، کارگاه آشنایی با شیوه‌های برقراری ارتباط موثر با محیط و دیگران با تدریس حجه الاسلام فیض آبادی و کارگاه توصیه های اخلاقی با تدریس استاد عباس سلیمی برگزار می‌شود.

زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و شرکت در برنامه‌های تفریحی، ورزشی از دیگر برنامه‌های این نشست آموزشی است.

کد خبر 4717765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha