۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۳۴

برای فناوران دانشگاه آزاد؛

اکوسیستم نوآوری از ایده تا تجاری‌سازی ایجاد می شود

اکوسیستم نوآوری از ایده تا تجاری‌سازی ایجاد می شود

اکوسیستم نوآوری از ایده تا تجاری‌سازی محصول برای فناوران در دانشگاه آزاد ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، قباد بهزادی‌پور سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد تاکید کرد: مراکز رشد دانشگاه به صورت مسئله‌محور بر چالش های فناوری حوزه های تخصصی صنعت تمرکز کرده و از هسته ها و واحدهای فناور حمایت می کنند.

وی گفت: این اداره کل با هدف بسترسازی و تأمین زیرساخت های لازم به منظور ایجاد شرکت های فناور در دانشگاه آزاد اسلامی و جهت‌دهی این شرکت ها به سمت تجاری‌سازی محصولات، شکل گرفته است.

سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد با بیان اینکه از فعالیت های این اداره کل، ایجاد و توسعه مراکز رشد مأموریت­‌محور در ذیل سرای نوآوری در یک حوزه تخصصی است، اظهار داشت: مراکز رشد دانشگاه به صورت مسئله‌محور بر چالش های فناوری حوزه های تخصصی صنعت تمرکز کرده و از هسته ها و واحدهای فناور حمایت می کنند.

بهزادی‌پور خاطرنشان کرد: ایجاد تیم های تخصصی در مراکز رشد با هدف ارتقا و توسعه فناوری صنایع مرتبط با مأموریت سرای نوآوری، از دیگر برنامه های اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد است.

وی تأکید کرد: اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد با همکاری دیگر قسمت های حوزه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، یک اکوسیستم نوآوری از ایده تا تجاری‌سازی محصول را برای فناوران خود فراهم کند.

کد خبر 4719146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha